dilluns, 17 d’octubre del 2011

PES AFEGIT

Dissabte vaig tornar anar amb Sa Grupeta després de molt de temps, dir-vos però que vaig fer sa pell, aquets de S'Arenal no afluixen!!!!
Avui he començat als entrenos amb pes afegit, si si em pes, n’hi ha que miren de llevar pes així com sigui i jo, en poso (jejejeej). Primer ha tocat anar a córrer 10 kilómetres  amb 2’5kg de pes afegit, no me trobat del tot malament, tot i que he anat a un ritme còmode.
Després un cop a casa a tocat pujar escales, amb 12’5kg de pes addicional, he fet un parell de sèries. Per acabar s’entreno, 4x30 semi-sentadillas ràpides.

5 comentaris:

  1. Cóm és això del "pes afegit"?????
    Son peses que es posen al turmell ?????

    ResponElimina
  2. ei, com estas?enhorabona per sa TUI.
    a sa motxilla!!!!però no proveu, son experiment meus (jejejeej) davers en quant també en poso a sa bici, però només quan vaig sol i vaig a pujar, a Cura (jejejej)
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Pep, ¿subiendo escaleras con 12 kg? Es que te vas a llevar a algún sobrino a cuestas en la trans Mallorca Run ???

    ResponElimina
  4. NO NO, EN LA TRANSMALLORCARUN TENGO QUE SER EL QUE VAYA DELANTE EL PRIMER CLASIFICADO PARA MARCAR EL TRAZADO Y ABRIRLE PASO (JEJEEJEJ)
    UN ABRAZO Y ENHORABUENA POR LA TUI, EN NADA IREMOS JUNTOS...

    ResponElimina
  5. No et faré cas i si ho provaré, a veura qué passa ja ja.
    Esteim tots ben sonats !!!!!!!!!

    ResponElimina