divendres, 14 d’octubre del 2011

OSTRES M'AVIA OBLIDAT!!!!MOLTS ANYS A TOTS!!!!!!

Dia 5 d’octubre d’aquest any va fer un any que va néixer  aquest humil blog, el meu blog... no no, el vostre blog.
Uffff!!!!!!com passa el temps.
Molts heu estat als que m’heu demanat del perquè d’aquest blog, del perquè explico als meus entrenaments, etc. Jo sempre responc el mateix, a mi quan vaig començar a fer qualque triatló, duatló... m’hagués agradat saber quins entrenos feien  normalment la gent més propera, es a dir, saber  què feien als cracks com en Miquel Capó, Miniño, etc,  als de ca nostra, per així poder  tenir una mica de idea del que fer per poder gaudi d’aquest esport, ara he de donar gràcies el fet de que a n’aquells moments no sàpigues que feien, per que crec que ara no feria triatlons, jejejeej.
La intenció de saber als entrenos que feien mai a estat ni va ser per poder aconseguir el que ells han aconseguit, però també he de ser sincer que tampoc esperava aconseguir el que he aconseguit, que per molts és res, però per mi és molt, i més saben que fa menys de 4 anys em varen realitzar una operació important el genoll, i fa menys de 3  no podia ni anar a les voltes cicloturistes per que no podia acabar-les, em recordaré tota la vida que l’any 2009 vaig anar a la cicloturistada Des Güell a Lluc amb bici, el km 13 de la pujada a Lluc vaig haver de telefonar a na Tina per que vingués a cercar-me, m’havia passat fins i tot s’ambulància!!!!!a n’aquell moment vaig jurar que mai més tornaria telefonar per que em vinguessin a cercar per haver acabat les forces. (això era un secret, poca gent ho sabia).
I ara, en poc més d’un any i mig he aconseguit no solament gaudir d’aquest fantàstic esport sinó que he aconseguit acabat un triatló olímpic (feia anys que somiava en poder participar el de portocolom i poder acabar-lo) però com vos deia el món dona moltes voltes i primer vaig debutar  a un triatló de mitja distància (tristar111) abans d’acabar un d’olímpic, d’això en té molta culpa el meu trainer n’Iván Muñoz, es “GURÚ” del triatló.
A n’aquells moments  crec recordar que l’únic que explicava una mica als seus entrenaments era es blog www.grancampio.com , és blog d’en Toni Contestí, va ser uns dels primers que vaig descobrir.
Qui m’hagués dit que el cap de poc més d’un any des de que vaig descobrir el seu blog i no conèixer-lo personalment  pràcticament fins fa sis o set mesos acabaria treballant amb ell...com vos dic, el  món dona moooooltes voltes.
Ido si, aquest blog, el vostre blog...a fet el seu primer aniversari...han estat 390 entrades que he intentat que siguin el més actualitzades possible, les xifres de visites em posen als pels de punta i per això, MOLTS ANYS A TOTS!!!!!!
Páginas vistas hoy                                                                            98
Páginas vistas ayer                                                                           55
Páginas vistas en el último mes                                                    2.575
Páginas vistas (historial completo)                                              28.219

3 comentaris:

  1. Deixa't de recomptes i més km!!!!!!!! jejejeje Ets un referent trialètic per tots els mallorquins, així que a escriure més i a entrenar a tope.

    Vaig conèixer un amic teu, un porrerenc, en Bernat, vàrem coincidir en un grup de despenjats a la darrrea etapa de la challnge de masters.

    Quins latigazos que peguen els exprofessionals implicats en trames de dopatge, i altres no pros també implicats!!!!!!!

    ResponElimina
  2. enhorabona pes cumpleaños!!!! ...i a continuar per favor :)

    ResponElimina
  3. jejeje referent...,en Bernat Mesquida, es molt bon xicot, em entrenat molt de cops plegats, ara està en bones mans i haviat arribaran als resultats.
    Això és el que té el ciclisme balear, que per coses com aquestes l'ambient que és respira a les curses està anys llum el que és respira a qualsevol duatló o triatló. Si ells mateixos no hi posen de la seva part és un deport que de cada cop anirà a menys.

    GAbi, dissabte et vaig veure en forma, l'any que ve feràs por!!!!!!

    ResponElimina