dilluns, 10 d’octubre del 2011

BICI DE CARRETERA

Avui després de sa cursa ciclista del meu poble, Porreres, he tornat agafar sa bici de carretera. Tot i que encara estic bastant refredat, amb un tossina  de mil dimonis que no m’ha deixat dormir ni a mi, ni a na Tina, no he pogut més, porto tres dies sense suar i és coco donar massa voltes (jejejej).
He partit cap a Cura, per cert, molt de vent encontra per anar. Com sempre, una pujada per es camí vell de Gràcia on me topat amb uns antics company de feina. L’altre pujada, per Randa, quan pitjada una mica em posava a tossir que semblava  que m’ofegava. Sa tornada cap a ca nostra amb vent de popa m’ha permès rodar a bon ritme sense forçar de demés.
Un cop a casa he decidit començar a introduir una mica de ferro a als entrenos, és a dir, he fet un parell de sentadillas, però em poc pes. 4 x 15.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada