divendres, 2 de novembre del 2012

Seguim...



Dimarts, va tocar fer sèries, és a dir, a sofrir, per que gaudir amb el pèssim estat de forma que estic no gaudeixo gaire, però aquest és el cànon a “pagar” per arribar a tenir un bon estat de forma i poder llavors gaudir.

20’ escalfament
3 x (5 x 300 VO2 R1’20”)
10’ trot suau
En total 12 kms
 
Com és normal i lògic com em diu el mister, no vaig poder les fer el ritme que tocava VO2, sinó uns 3” o 4” per sobre, però no me preocupen gaire ara als ritmes.

Dimecres tocava fer bici, però feina una ventada, per tant vaig decidir anar a córrer, crec que era la primera vegada que feia 2 dies consecutius de córrer després de..., i la veritat és que, sumant que el dia anterior havia fet sèries, varen ser 10km de cc llaaaargs...

Dijous, dia festiu, vaig sortir amb sa bici, vaig anar amb Sa Grupeta, seguia fent bastant de vent i el recorregut fins a trobar-me amb ells a la carretera des Cap Blanc amb el vent de cara, no vaig aconseguir passar de 22km/h, després vaig amagar-me dins del grup a fi de no mostrar molt el nas i reguardar-me del vent el màxim, vaig fer uns 73kms.

Avui divendres, avui divendres córrer, concretament sèries.

20’ escalfament
3 x 3kms A2- rec 3’
10’ trot suau
En total 15,5kms


Avui tot i que tampoc he anar el ritme, he acabat satisfet, per que a la darrera sèries a estat a la que me trobat millor i sempre és agradable acabar en bones sensacions.

Demà toca anar amb Sa Grupeta i diumenge a la cursa de Bunyola, cursa en organitzada pen Tià Cañelles i en benefici de l’Associació ASPAPRODE (Associació de Pares Pro Desenvolupament de Nins amb Discapacitat) amb la participació aportarem el nostre granet ajudar a n’aquesta Associació.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada