dilluns, 5 de novembre del 2012

Cap de setmana de males sensacions.




Dissabte finalment vaig decidir no sortir amb Sa Grupeta, no estava en condicions, per tant vaig sortir tot sol i vaig fer 60kms de bici.  
 

Diumenge vaig anar a la cursa de Bunyola i la veritat va ser un goig veure grans i petits contribuir a una gran causa, quasi 300 persones varen participar i aportaren el seu granet a n’aquesta Associació Aspaprode.

El meu rendiment va ser una mica pèssim, no em vaig trobar bones sensacions en cap moment, no vaig controlar el ritme, etc. en definitiva, es lo que hay...

Avui he sortit amb sa bici, la setmana passada no vaig anar cap vegada a Cura, per tant, ja tocava, he fet una pujada i després he anat cap a Porreres per la carretera de Llucmajor per tal de fer canvis de ritme que tampoc estic gens acostumat i després cap a Campos, en total 58kms.

Encara no estic inscrit a la ½ de Porreres, no m’havia adonat que a partir de 31 d’octubre el preu variava, per tant, si faig comptes córrer, que en principi sí, tot i les males sensacions de diumenge a Bunyola, m’hauré de posar la ma a la butxaca.

Aquí teniu la gràfica de la ½ de Porreres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada