dissabte, 5 de maig del 2012

EL RETONNO...TOMA DE CONTACTO...

Bueno...bueno...jejejejje, toca fer sa crònica, uff!!!quan de temps de la darrera...
Bé compensaré pel principi, valgui sa redundància...Avui dematí a passat el que ja feia comptes. Aquestes darreres 3 setmanes, la primera sessió del dematí a estat sempre amb panxa buida, és a dir, en dejuni, i clar, avui quan m’aixecat, no tenia gana, així hi tot he aconseguit fer un tassó de llet amb galetes, clar està, Omega 3 i galetes integrals, jejjeje.
Després he preparat tot als bàrtulos per que na Tina els me portes fins a Sa Colònia, jo hi he anat amb sa bici i aprofitar així per fer una mica d’escalfament, abans m’aturat a S’Escapada a posar una mica d’oli a la cadena per que estava una mica eixuta, som un desastre amb lo de cuidar el material.
He arribat a Sa Còloni, i és molt, molt gratificant sentir el que jo he sentit avui, estimat i respectat per tots els companys que veig a les seves cares quan em deien que s’alegraven que per fi tornes a una competició....ufff!!!només per això, per veure i sentir el que he sentit ja val la pena cada metre de cada entreno que he fet per poder tornar a disfrutar d’aquest esport, més be jo diria una manera de viure.
Al grano!!!que sempre m’enfilo per ses bardisses, jejeje
Bé un cop tot apunt a boxes, cap a la sortida de la natació, nervis, bona senyal, que jo sempre interpreto els nervis amb ganes de fer-ho be, i això m’agrada.
De cop i volta sense xerrada prèvia ni explicació del recorregut per part dels jutges ni ningú preparat per donar la sortida, BOCINADA!!!!!!!!!!!OSTRES!!!!!!això és nou!!!!!!!bé me posat les ulleres mentre ja corria els primers metres dins l’aigua. Davant meu, uns quants triatletes comencen a nedar, jo encara vaig dret, no veig un lloc on poder-me, però he pensat; QUE ESPERES????que et facin un lloc?????per tant, em llenço damunt un altre triatleta; lo siento!!!!però així són els triatlons...he començat bé, bona respiració, ritme normal, però ràpidament he perdut la trajectòria, ràpidament he rectificat, arribo a la primera boia, vaig bé, ara cap a l’altre, aquí he aconseguit tenir un bon espai que traçar una bona trajectòria, el problema a vingut a partir de la 2ª boia, he perdut la trajectòria no sé quants de cops, he fet més eses que un gat...jejejej però em aconseguit arribar a la platja.
Ara toca bici, recordo que surto amb en Sergi Isern (dues vegades participant de Hawai, sempre ho dic, i és que em sembla tant utòpic per mi el fet de poder haver participant 2 vegades a Hawai) agafa’m un grup de dos o tres no recordo, vaig tirant del grup, abans d’arribar a Ses Salines em giro a darrera i observo que en Miniño a enllaçat amb el grup, a partir d’aquí em començat a fer relleus i ens em quedat sols juntament amb un altre. Estra’m a la carretera des Cap Salines, vent de cara, a pocs metres tenim un grup de 5 o 6, hi va en Llorenç, Jaume Cirer, em sorprèn gratament veure’ls tan davant. En Miniño ràpidament ataca, per tal de separar el gra de la palla, jo no responc, considero que la gent encara va fresca, i efectivament tothom reacciona  i ràpidament és neutralitzat, s’atraca a mi i em diu: movemos un poquito el arbol?li dic que esperi un poc, massa prest, però ell no em fa cas i el cap de poc torna atacar, aquest cop només reacciona un altre de Bimont i la resta no, uep!!!!!aquesta és la bona, he baixat dues puntes i GAASSSS!!!!en Llorenç amb mi i efectivament ens queda’m, dos de BIMONT i dos de XTRM. Ana’m fent relleus, jo no m’acabo de trobar còmode, vull dir, anava be, però m’adono que no aconsegueixo aguantar un ritme alt, i no em refereixo a la velocitat, sinó el ritme de pulsacions (falta xispa, aquí m’adono que em falta la xispa que et dona la competició) ana’m a relleus fins el punt de gir, aquí en Miniño ens agafa uns metres i no podem seguir-lo, per tant, ens queda’m, en Llorenç, el de Bimont i jo. Em continuat a relleus, per darrera no veiem ningú, i per davant en Miniño anava sol i de fet el sol ens anava ficant metres. Per davant d’ell no veiem ningú fins a lo darrer que em agafat en Toni Morey(l’any passat vaig agafar-lo a l’entrada de la carretera des Cap Salines, enguany quasi no l’agafo, l’any vinent m’arribarà davent segur, jejejej) Seguim a relleus així fins a completar el segment de bici.
Transició ràpida, sense posar-me calcetins i a córrer, tenia clar que era pràcticament impossible poder agafar a ningú per davant i per darrera tampoc ens podia agafar ningú, per tant, es tractava de córrer tranquil, sense forçar, a ritme, sempre perdre la compostura, en Llorenç a pocs metres darrera meu, fins a la darrera volta que l’hem feta plegats i a acabat arribant-me davant. (Llorenç un carrerón!!!)
Jo després he anat a dinar amb uns molt bons amics meus (Damià, Pere i Laura) d’una paella a can Pep Serra.
Després a mi em tocava la segona sessió de l’entreno d’avui, si si, avui dematí és triatló era la primera sessió i s’horabaixa tocava la segona, per tant, he agafat sa bici des de Sa Coloni i cap a: Ses Salines, Llombars, Santanyí, Felanitx, Porreres, Campos, he fet 50kms.
Donar l’enhorabona tots als participants i sobre tota als públic assistent pels ànims (Gori, Rafel, Carme, Roman, etc etc etc, moltes gracies)
Avui a estat EL RETONNO, TOMA DE CONTACTO...la propera VIUS!!!tornarem a fer sofrir a més d’un, jejjejeje GAASSS!!!

3 comentaris:

  1. Aixo de separar el gra de sa palla m'ha agradat molt, jo era a sa palla, jeje, molt bona crónica!!

    ResponElimina
  2. ha estat un subidon per mi baixar-me de la bici amb dos cracks com tu i en llorenç. m heu salvat ja que els 2 darrers km, jo anava petat i posar-me a roda vostra m ha vengut benissim. enhorabona i a collir xispa, que tu tens mes gasssss per obrir !!!

    ResponElimina
  3. Pep la veritat que per mi va ser tot un plaer poder estar al teu costat molt de temps. Em vaig haver d'esforçar molt per poder serguir-te i la veritat que quan estava amb tu vaig notar una cosa, que la gent t'estima!!! això només ho as aconsguit tu totsol. Enhorabona per la carrera i la pròxima vegada, si sorgeix la possibilitat, te deixaré guanyar je je je... Gràcies amic!!!

    ResponElimina