dilluns, 7 de maig del 2012

BIKE POST-COLONI

Ahir, quan em vaig aixecar, i vaig mirar el jardí...ufff!!!això pinta malament...sembla que vol ploure. Ràpidament en poso la roba abans que si posi, sempre dic que si plou abans de partir no surt amb la bici, però si plou un cop enmig m’agrada i tot qualque pic, jejejej.
No tenia molt de temps, hi havia fira a Campos, per tant, tocava fer punts, jejejje.
Aproximadament quan duia 8km, primera arruixada, miro el cel i sembla que és un nùvol i que després espassarà, per tant, cerco arrasés davall un garrover, 5’ després s’atura de ploure, guay!!!!continuo direcció a Cura, tinc intenció de fer 2 o 3 pujades i cap a cases.
Un cop iniciada la primera pujada pes Camí Vell de Gràcia torna a començar a fer brusca, però a meitat de pujada ja cap a Cura, comença a ploure en força, xop fins a sa pell, però el més fotut no és l’aigua, sinó la boira que s’està posant...pràcticament no hi veig més 10 metres per endavant, cada cop plou amb més força. Arribo a Cura i vaig cap el Bar a resguardar-me davall la porxada fins que espassi una mica. De seguida que s’atura de ploure torn a partir, he agafat fred estant aturat davall la porxada, a més la boira fa que hagi d’anar amb més precaució per no topar-me amb un cotxe de frente. Evidentment no torno a fer d’altre pujada sinó que me’n vaig cap a cases i l’única manera de no arribar gelat i enredat de fred ja vos o podeu imaginar, 53-11 i GAAASSSSS!!!!!!
Avui, he tornat sortir amb sa bici, he fet 106 kms fent només una pujada a Cura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada