dilluns, 6 de febrer del 2012

+ SÈRIES DAMUNT CINTA.

Diumenge, ¾ de Mallorca nevada i a Campos ni un floc de neu.
M’aixeco sense tenir clar la ruta en bici, m’havien convidat anar amb el grup den Toni Tauler que cada diumenge surten d’un lloc determinat i fan un bon entreno, però decideixo no anar-hi.
Decideixo anar amb Sa Foil fins a Sa Pobla per tal de veure als companys córrer, però la meva sorpresa va ser que no corrien no, volaven (Carlos, Tolo, Miniño, Toni Gran, Juanan, Jose, etc) impressionant el ritme.
No estic massa temps per allà, és tard i fa fred per voltar per allà. La ruta que vaig fer va ser: Campos, Porreres, Vilafranca, Petra, Sta. Margalida, Muro, Sa Pobla, Llubí, Sineu, Sant Joan, Montuïri, Porreres, Campos. En total uns 97 km.
Avui, seguim amb les sèries el GIM, vaig agafat gustet a n’això de córrer damunt sa cinta, però més endavant vos diré el perquè darrerament vaig a córrer a sa cinta.
He fet:
5 km escalfament
3 x (2 x 400 ritme A3+ / rec 1’) +  (1 x 200 ritme A3+ / rec 1’30”) + (1 x 1000 ritme A3+ / rec 2’)
5 km ritme A1+
En total 16km de córrer damunt cinta fent sèries.

2 comentaris:

  1. Pep!!! jo dic que vas a córrer a la cinta per veure la monitora je je je... No està gens malament fer alguna vegada les sèries a cinta. Si te serveix de consol, la majoria de vegadas per no dir casi sempre faig les sèries a la cinta. Esperem que aquest temps duri poc!!! salut

    ResponElimina
  2. sa monitora no és gaire cosa, però bé. Tu si que tens mèrit córrer quasi sempre damunt cinta, no és estrany que ja haguis fet d'entre altres 4 tri-llarga distància, només un coco com el teu és capaç.

    ResponElimina