dissabte, 4 de febrer del 2012

FINS ALS DALLONS DE GIM

Dijous, per causes X no vaig poder entrenar, per tant, faig descansar. Hi ha un frase que diu; el rendiment és la suma del entrenament més el descans, a Pep?jejeje. tot i que jo...
Divendres, seguint el que anat sent la setmana, vaig haver de tornar el GIM. Tot i que jo antaño vaig ser un home de GIM, per diferent motius, ara em costa moltíssim, però com que no hi havia més remei...
Escoltant les previsions per dissabte, vaig decidir, fer el que normalment no faig als divendres, vull dir, procuro mai córrer el divendres, per tal d’arribar més o manco fresc el dissabte amb Sa Grupeta, però com que les previsions eren les que eren...vaig decir fer 10’ de cinta a trot suau, després em vaig pegar un bon tute de màquines tren inferior i dorsals, aproximadament 50’, sense recuperació, és a dir, feia  4x25 cames seguidament 4x25 dorsals, alternat en exercicis diferents de dorsals i cames durant als 50’. Un cop això, amb les cames tremolant, jejejej i no de fred...em poso damunt sa cinta i acabo fent 5km a una 6’7% de pendent mitja i a una velocitat de...no dir-ho, jejejeje. Res que arribo a casa baldat!!!però com que dissabte ha de ser El fin de los días...no em preocupava gaire.
Però avui quan encara estava dins el llit, sento el mòbil sonar, m’aixeco agafo el telèfon i m’havia cridat en Cerdà, miro a defora i veig que fa un sool!!!em diu a veure quins són als meus comptes, li dic, ara bereno, em canvio i surt!!!!estava rabiós!!!pràcticament tota la setmana dins el GIM llevat de dimarts no podia desaprofitar l’ocasió.
En Cerdà ja era a la recerca de Sa Grupeta, em diu que van direcció a sa rotonda dels formatges burguera, per tant, decideixo sortir cap allà per trobar-me’ls amb ells a la crta. De Sa Colònia.
Fa fred, quan he sortit de cas el termòmetre marcava 0º, però el fred era resistible, el vent bufa en força, aquest ja no era tan resistible jejejej.
El final ens ajunta’m a la rotonda, el final érem un bon grapat. Com sempre atacs, relleus, bronques, rialles, estirades, etc. El final la ruta ha estat; Campos-rotonda burguera-Campos-Porreres-Randa (aquí hi havia gel, però poca cosa)-S’Arenal-LLucmajor-Campos. La tornada de S’Arenal cap a Llucmajor amb en Cerdà, com sempre estirant-me el coll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada