dimecres, 1 de febrer del 2012

SÈRIES EL GIM

Tinc un problema, que dic!!!!tinc molts de problemes!!!volia dir, un més, jejeje. De fet crec que sabia que el tenia, però avui no és que s’hagi confirmat però si que ha fet recordar-me que si tenia aquest problema.
Dic tot això, per que avui, tocava un cop més, sèries de córrer, he de dir que no estava massa fir per córrer, però bueno, si això afegim que he decidit tornar anar a fer les sèries a cinta del gimnàs després del que vaig sofrir psicològicament dilluns, no és normal, però jo som així. Quan més malament em trobo, quan menys ganes tinc d’entrenar per diferents motius, són als dies més perillosos, he aquí la confirmació de un dels meus problemes. Avui era un dia d’aquests, poques ganes, molt de mal als bessons, però per si amb això no n’hi havia prou, a la cinta del gimnàs a fer sèries.
Avui tocava:
4 kms escalfament
1 x 3000 ritme A2= / rec 4’
2 x 2000 ritme A2= / rec 1’30”
3 x 1000 ritme A2= /rec 1’30”
1 x 2000 ritme A1+
10’ trot suau
En total 17 kms damunt cinta!!!!!hi pensar que en Toni, Capó, etc han de intentar córrer durant 24h, no puc ni imaginar-mo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada