divendres, 10 de febrer del 2012

A CURA, CURA D'HUMILTAT!!!VALGUI LA RADUNDÀCIA!!!

Dimarts, uf!!un dia complicat, em va ser impossible entrenar.
Dimecres, un cop més el GIM, vaig fer sèries damunt la cinta:
4 kms escalfament
6 x 1500 a ritme A3 rec 1’30”
3 kms de ritme A1+
2 kms trot suau
Dijous; bici, estava rabiós de diumenge no li havia fet cas a sa Foil. La ruta va ser, Campos-S’Estanyol-Cap Blanc-Sa Torres-Llucmajor-Randa-Cura-Porreres-Campos. En total 90 kms.
Tot i que vaig fer 90 kms a una mitja de 28km/h tenint en compte el vent que feia pel Cap Blanc on a moments no anava ni a 20km/h i pujant a Cura no és un mal ritme d’entreno, vaig rebre una curada més d’humilitat a Cura.
Quan començava a pujar, vaig topar un ciclista que tenia bona pinta, cames de corredor, prim i bona bici. Ell baixava, jo anava a un ritme no molt bo (39-17) després de la tortura del Cap Blanc no estava per floritures, tot i així no anava dormit. La sorpresa arriba quan abans del 2 km de pujada aquest que havia topat baixant arribava a la meva alçada i m’avança com si res, amb la manera que em va avançar no vaig ni intentar posar-me a roda, és d’aquells moments que no tens dubtes, que tens tan clar que no aguantaràs que ni ho proves, de fet no em cauen als anells per dir que a dalt de tot em va treure més de 500m, casi res!!!! Evidentment ell va començar a baixar abans que jo, hi he aquí la curada d’humilitat, quan jo arribava a baix, ell iniciava un altre pujada!!!!és a dir que almenys va fer 3 pujades i quan em va avançar a mi almenys ja havia pujat una vegada!!!!!quin ritme!!!
Això si!!! l’hi he agafat sa matrícula!!!!jejejej
Avui com és habitual als divendres a tocat piscina.
4x400(1ª crol) 2ª(50 peus, 50 crol) 3ª(50 tec, 50 crol) 4ª (manoples)
6 x 150 pull (ritme A2)
200 suaus
15’ sauna
Demà si no plou a les 8:30 Grupeta Arenal: Campos-Cas Busso-Llucmajor-Porreres-Felanitx-Santanyí-Ses Salines-Pressos-Cap Blanc-S’Arenal-Llucmajor-Campos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada