dimecres, 11 de gener del 2012

RUTINA, JA ERA HOOORA!!!!!!

Seguim em processos de rutina, és a dir, sempre que puguem seguir una rutina d’entrenos és una bona senyal, significa que no hi ha contratemps que impedeixin mantenir o en el meu cas millor l’estat de forma físic i mental.
Ahir, per tal de no carregar en excés el bessó ja que tocava un rodatge suau de córrer, vaig decidir canviar per sa bici. La ruta; Campos-Porreres-Vilafranca-Montuïri-Randa-Cura-Llucmajor-Campos, en total 70 kms. Quan vaig ser a Randa i vaig començar a pujar, vaig veure en Xesc Artigues que també començava a pujar, vaig decidir no dir-li res per tal de no desbaratar-lo, però sobre tot per tal de poder pujar el meu ritme i no el seu, jejejej. Un cop dalt de Cura, Em va esperar i varem tornar junts cap a Campos pel camí de Son Marrano, no podíem badar gens si no volíem arribar amb fosca, per tant, va tocar fer una bona sèrie fins pràcticament a cases.
Avui, tocava entreno de córrer, sèries o millor dit, fartleks.
Escalfament 4 kms.
2 x 4km (1km A3>1km A1+< 1km A3>1km A1+) REC 3’ entre cada sèrie de 4km.
1 x 2km (progressius A1+ a A3)
Trot suau 2km

En total 16 kms. Un cop més, content ja que és el 2 entreno que puc forçar una mica i sembla que aguanta.

Aquí vos deix un parell de vídeos del que en un futur serà El Campió del Món de Llarga distancia, Michael Raelert, m'agrada la técnica de córrer que té.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada