dilluns, 9 de gener del 2012

SEMBLA QUE VA BÉ.

Ahir, vaig sortir estirar ses cames am sa bici, he de reconèixer que anava de lo més fi- En total 60 kms a mitja de 28,5km/h
Avui, avui tenia ganes de anar a fer una tirada llarga de bici, però no ha pogut ser, per tant, me dedicat a seguir el planing. Tocava córrer, concretament sèries, dimarts passat em vaig fotre el bessó fent sèries, divendres i dissabte em va molestar una mica, per tant, no estava del tot recuperat, així  hi tot he tantejat  a la sort.
Escalfament;  
5 kms ritme A1
Sèries;
4 x 500 (ritme A3/ REC 1’) + 5 x 400 (ritme A3/REC 50”) + 6 x 300 (ritme A3/REC 40”)
Trot suau;
3 kms
Tot i que a partir del segon bloc de sèries he hagut de fer estiraments durant als 50” de recuperació, he pogut acabar fent totes les sèries i arribar sense anar coix per complet com dimarts passat, per tant, estic content de poder tornar a començar a forçar una mica, vorem fins quan dura.


1 comentari:

  1. Me gusta que al mismo tiempo que entrenas, estes recuperando ese instinto asesino de competir !!!
    Scaneo

    ResponElimina