dissabte, 3 de desembre del 2011

ENTRENO PSÍQUIC!!!DELS QUE M'AGRADEN!!!!!

Avui ha estat un d’aquells dies que et fan progressar, un dia d’entreno complet.
Avui tocava entreno amb Sa Grupeta, no sabia com respondria el meu malmès beso, he de dir que bastant millor del que esperava, tot i que quan pitjava més del compte....
Resumint vos diré que he fet un entreno físic de 3 hores, no sé a quina mitja, ja ho diran als altres, després un cop a s’Arenal, tocava entreno psíquic, tornar a cases, amb un mal de cames impressionant amb les forces pel terra i si a tot això afegim vent en contra i acompanyat del meu pupilo Cerdà, “para que contaros!!!!”
No faré referència de la primera part de l’entreno, és a dir, de les 3h d’entreno  físic, es sabuda sa qualitat de Sa Grupeta, sinó que vull reclacar la segona part, als 40 kms d’entreno psíquic, en vent en contra, derrotat, a roda del meu pupilo Cerdà, per que l’únic que he pogut fer a estat anar a roda i donar-li contats relleus, més que res per frenar-li el ritme (jejejej, perro viejo). He proposat a n’en Cerdà tornar per s’Aranjassara, en Cerdà volia anar per Xorrigo i després anar a fer una sèrie a Cura, per tant, li he dit d’anar per s’Aranjassa ja i així no caldria anar a Cura, amb les rampes d’allà ja en tindríem prou. Així ho em fet, em anat per aquelles rampes, han estat infernals, jo tot posat, 39-25, no gosava baixar una punta, no tenia força ni per fer un pet (jejeje). Un cop a Llucmajor, feia comptes que en Cerdà partís cap a Porreres i jo podria tornar tranquil·lament per Son Marrano cap a Campos, ido no!!, en Cerdà a deciti acompanyar-me fins a Campos!!!!!per tant he agut de treure la meva segona arma de “perro viejo”  totes apreses d’ell!!!! he mogut tema de conversa per tal distreure’l (jejeje) ha funcionat!!!! afortunadament em tornat una mica més “sua”, vull dir, almenys anàvem un el costat del altre, i no com abans jo a roda amb el ganxo posat amb els ulls fitxat a la seva roda, intentant no perdre 1 cm.
Ha estat un dels millors entrenos que he fet des de fa molt molt de temps, he tornat gaudir de la bici com a mi m’agrada, he arribat a casa dient allò que sempre cerco i molt de cops i sobre tot darrerament no trobava, NO PUC EN SA MEVA ÀNIMA!!!!!
En total han estat 145kms de autèntic entreno

Als de S'Arenal son totals, varen dedicar-me una portada a la top ventes de revistes de ciclisme Balear (jejeje)

3 comentaris:

  1. Grande Pep !!! empiezas a ponernos firmes !!!
    saludos Scaneo.

    ResponElimina
  2. Pep jo només vaig arribar als 80 perquè ja no me sentia ni les cames!!! menos mal que no vaig decidir venir fins s'arenal perquè ves hagut de telefonar!!! Bon entreno el de dissabte... salut

    ResponElimina