dimecres, 13 de juliol del 2011

ENTRENO AMB COMPANYIA

Avui he entrenat amb bona companyia, primer a sa piscina amb n'Adrià el qual no només compartim equip (Xtrm-S'Escapada) sino també tenim el mateix training. Em principi només haviem quedat per anat a fer es reconeixament des circuit de BTT de sa triatló de diumenge a Sa Ràpita, però també em coincidit a sa piscina.

1 x 800 A1 (150 crol, 50 tec)
1 x 400 A1 (manoples)
1 x 600 A1 (150 pull, 50 peus)
1 x 400 ( aletes, 50 A1, 25 A3)
100 suaus

Després de pesar per S'Escapada, n'Adrià i jo em partit cap a Sa Ràpita, mes tard ens acompanyarien en David Dolç company de Sa Grupeta (ferà un gran parcial amb bici), en Rafel i en Tià de S'Escapada. Em fet un parell de voltes plegats i cap cases.
He de dir que jo amb BTT soc un paquet, però si a més a més afegim que hi ha arena molt més paquet encara...però tenc ben clar que empraré sa mateixa tècnica de l'any passat...i signaria perque anés igual de bé (jejejej)
Aprox. 45 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada