divendres, 3 de juny del 2011

KM 3, FINS A SA PELL!!!!

Avui doble sessió.
Primera sessió; natació

3 x 400 (1ª; crol / 2ª; 50 tec, 50 crol / 3ª; 50 peus, 50 crol)
1 x 900 (pull)
12 x 25 (25 crol suau / 25 crol ràpid / 25 apnea)
100 suaus

En total 2500.

Segona sessió; ciclisme

He partit igual que ahir, amb es "xubasquero" dins es "butxeco" des maillot, però a diferència d'ahir avui si que l'he hagut d'emprar, només sortit direcció cap a n'es Camí des Revellar, a s'alçada des km 2 he topat un ciclista i amb gestos m'ha dit que cap allà on jo anava plovia i de fet un km més alluny, "me ha caido la del pulpo" tot i que a ses primeres gotes ja m'he posat es "xubasquero" a n'es KM 3, FINS A SA PELL!!!
El més lògic hauria estat tornar cap a cases, però noo noo, NO HI HA CLIMATOLOGIA ADVERSA SINO MENT FEBLE, jejeje, per tant, amb continuat amb el previst. Cap a Cura!!!si si... ahir no en vaig tenir prou, però aquest cop només he fet una pujada a Cura pes Camí de Ses Voltes de Gràcia, sa carretera estava delicada i no es tractava de pegar un esclat. Avui tocava fer sa pujada amb cadència 39-21, i de fet he emprat 1' menys que a les dues pujades d'ahir amb es 52-19.
Llavors he anat a voltar per Porreres i quan passava per Monti-Sion per anar-me'n cap a Campos no m'he pogut resistir i he fet una pujada a n'es Puig.
Un cop a Campos 55,03 km amb una pujada a Cura i una a Monti-Sion.


M'encanta entrenar quan ses cames responen, però demà no sé si aguantaré a sa darrera etapa des Pla de Mallorca. però com sempre dic; feré el que pugui. GAAAASSSS!!!!! :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada