dijous, 5 de maig del 2011

PRE-COLONIA!!!!

Avui amb sa companyia d'en Jaume Cirer (Loner) he anat a fer una mica d'entreno suau a Sa Coloni.

Primer de tot he nedat uns 1800 metres amb es neopré, he de dir que a tots aquells que penseu nedar sense neopré dissabte, que s'aigua no està massa freda quan hi entres a la vorera, però quant estas nedant hi ha qualque corrent d'aigua freda que et deixa gelat, per tant, cada un que faci el que trobi...

Llavors amb sa companyia d'en Jaume em anat a fer una volta a n'es circuit de bici. Avui com quasi cada dia per aqueixa zona de S'Illa, feia una mica de vent, per tant, segurament que dissabte també en ferà...

ahh!!!pels meus interessos millor si fa molt de vent jejejeje.

Demà segurament faré el mateix abans de deixar sa bici a n'es Bike Park, si algú vol venir que ho digui.

4 comentaris:

  1. Vull aclarar als molts lectors d'aquest blog que:

    Lo d'entreno suau per sa colònia és per persones que s'han sotmés a un transplant de cor i ara duen el d'un bou (i alerta que no en dugui dos) per a la resta dels mortals és un entreno dels durillos!!jajajajja!! De principi a fi xupant roda (vaig entrenant per dissabte a nes tri, jajajjaja) en Pep Bou, davant tirant amb vent en contra 53-11 posat i una facilitat insultant per la resta dels mortals. D'aquella facilitat que saps que vas apropet apropet del teu límit que domés et queda mossegar el sillín del que tens davant per no desferrar-te, però interiorment, saps que amb 1 segon et pot deixar tirat en voler!!

    A sa tornada a un moment la carretera picava cap abaix l'he passat i li he dit: "qualque dia et donaré un relleu i no serà baixant" (apuntat com a nou repte esportiu) idò bé, m'he posat davant amb intencions de donar-ho tot, lo seu hagués estat baixar un o dos pinyons i dir: aquí estoy yo! però no...jajajajajajja, el senyor Cirer ha hagut de pujar un pinyo perquè es vent en contra me feia anar atrancat així que he dit, vaig a tornar a sa meva posició...a mirar-li es cul al senyor Lliteres! jajaajajaja

    Domés queda llevar-se es capell i que per jo és tot un plaer que BOUS com en lliteres deixin compartir entrenos amb cachorros com en Cirer!

    Fins aquí es meu comentari, que crec que és més llarg que sa crònica en si! jajajajajjaja

    ResponElimina
  2. Loner tot el que contes em sona molt i molt... me venen molts de moments al cap amb la teva crònica... i és que aquest Pep nostre és molt gran!! sa veritat és que cada kilometre amb es mestre Pep és impagable!!

    ResponElimina
  3. A por ellos LLanero,
    Saludos Scaneo.

    ResponElimina
  4. jejejej, Jaume, per aquí diuen SENYOR??? DE CASA POBRE!!!!jejejje estic content que t'hagi agradat, es plaer de compertir s'entreno a estat meu, gràcies.

    Migue migue, entre poc i massa sa mesura passa!!!jejeje. Una abraçada

    Leandro, como siempre voy a intentar darlo todo, veremos que tal. Estaré un par de findes sin poderos acompañar, no sabes la rabia que me da, pero que se le va hacer. Mantén la manada en su sitio jejejeje.
    Un abrazo.

    ResponElimina