dimecres, 2 de maig del 2012

DISSABTE, DEBUT...

Ahir, vaig sortir amb sa bici, el Camí de Sa Torre vaig topar es meu pupilo Cerdà, vaig convidar-lo a venir a mi, vaig dir-li que jo tira tira, de fer anava amb el 39, ell va respondre que ja sabia el que era anar tira tira amb mi, jejeje, vaig dir-li que tranquil, que segur aniríem xino-xano, jo anava cansat de les sèries de dilluns per tant no estava per floritures.
Varem anar cap a Cura on ferem una pujada, jo des de baix anava amb 39-25, ell va fer tota la pujada 53-17 i xerrant tot el temps!!!!fa poor!!!!. Varem seguir cap a Porreres pel Camí Vell i llavors cap a Campos. En total 90kms.
Avui a les 7:00 am a fer els 58kms habituals de la volta matinera i s’horabaixa, s’horabaixa tocava el plat fort, sèries.
He fet 2 kms d’escalfament + 3 x 3kms A2 rec 3’ + 5’ trot suau, en total 13kms.
Avui he patit, no com sempre, sinó una mica del de costum, i això m’encanta, no quant pateixo sinó després d’haver patit, el resultat de tot el patiment queda reflectit en que ara estic amb gel als bessons i amb el compex a les cames, jejejjeje GAASSSS!!!!SIEMPRE GAASSS!!!!!

Per cert, dissabte sinó hi ha contratemps després de més de 7 mesos en el dique seco, tornaré a debutar a un triatló, concretament serà a s’Olímpic de Sa Colònia de Sant Jordi d’on precisament no tinc massa bons records de la meva actuació de l’any passat, i no crec que enguany la millori, jejejejje. Com sempre dic, faré tot el que pugui, ni més ni pus, ni marques ni resultats, no estic en condicions per competir, massa temps fora de les competicions que sempre ajuden agafar un plus en quant a ritme i demés...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada