dilluns, 30 d’abril del 2012

58K + 12x500

Avui dematí quan a sonat el despertador a les 6:45am estava cansadet…però...sense temps per pensar-m’ho massa, roba de bici posada, mentre em posava la roba, he observat que ja feia bastant de vent, no sol ser habitual que a n’aquesta hora faci vent, doncs he pronosticat que segurament aniria a més com finalment a estat. El vent  és molest, i com sempre dic, resta més que no afavoreix damunt la bici, fent això que entrenar en vent encontra sigui un dels millor entrenos que es puguin fer.
Com ja comença ser habitual i rutinari i això m’encanta he sortir a fer la volta habitual matinera de 58kms amb dejuni com cada dematí, (Campos, Porreres, Vilafranca, MontuIri, Randa, Llucmajor, Campos) avui però, degut el vent he fet tota la volta amb el 39, a més tinc una mica sobrecarregats als isquios.
Després s’horabaixa, a la segona sessió tocava sèries, mirau la gràfica de les pulsacions, sembla les dents d’un xorrac, jejejje.
Els 2 primers kms d’escalfament no anava gens gens còmode, no agafava ritme de respiració i les cames em pesaven, però com que em conec una mica, sé que sempre que toca fer sèries, les primeres sempre en costa més del compta. Efectivament fins aproximadament a partir de la setena sèrie de 500 he començat a trobar un bon ritme de pulsacions i de tècnica de córrer com clarament refletxa la gràfica. En total han estat 2kms d’escalfament + 12x500 A2= rec 1’ + 2kms trot suau.
Un cop a casa una llarga sessió d’estiraments per tal de recuperar aquest isquios sobrecarregats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada