diumenge, 20 de maig del 2012

AGUANTAR Y AVANZAR...AGUANTAR Y AVANZAR...

Dijous va ser el dia més fluixet, només toca un rodatge d’uns 50 a 60 kms de bici, TODO ESTÁ PENSADO..., i avui diumenge, ja se el perquè dijous només tocava aquest entreno suau. Vaig tenir sort i vaig tenir vent a favor la major part del recorreu pes Cap Blanc, concretament vaig acaba fent 67kms.
Divendres tocava un cop més fer sèries de córrer. Damunt és paper semblava que fer 4 x 2000 podia semblar fàcil després de les 3 x 4000 de dimecres, però torno a dir el mateix, TODO ESTÁ PENSADO...
2 kms escalfament
4 x 2000 a ritme A2- rec 1’
3 kms trot suau
Dissabte tocava es primer plat fort del cap de setmana, 3 sessions, 3 segments.
Vaig deixar el nedar per la darrera pensant que em serviria per descarregar les cames de la bici i del córrer.
Vaig partir prest, 7:40am, volia tornar anar a rodar amb Sa Grupeta, per tant vaig partir cap allà a cercar-los. A sa intersecció entre sa crta de Sa Torre i des Cap Blanc varem reagrupar. Vaig fer pràcticament la volta completa amb ells: Campos, Arenal, LLucmajor, Porreres...En total varen ser 154kms i les cames ben servides però tocava transició i a córrer...8 kms de carrera continua molt fatigat tot i que vaig aguantar un bon ritme.
Per tant el dematí va consistir en 154k de bici amb Sa Grupeta més 8k córrer, ara quedava el darrer segment, 2000 m de swim, tocava fer-los a la mar, però per manca de temps vaig haver d’anar a sa piscina, vaig enfundar-me dins el neoprè i vaig fer als 2100m d’una tirada i també a un bon ritme.
Diumenge, per mi era el plat fort de la setmana, tot i que per alguns pugui semblar que l’entreno d’ahir era el pitjor de la setmana, jo sabia que el de diumenge era el més fotut per diferents motius i és que TODO ESTÁ PENSADO...
Vaig quedar amb en Llorenç devers les 9h. Tocava 40-50kms de bici i després transició i a córrer 20 kms!!!!!NADIE DIJO QUE SERÍA FÁCIL...Mare de Déu...estava segur que seria un patiment constant.
Decidim sortir amb sa bici cap a S’Estanyol, mala elecció...un vent que tot i anar amb plat petit castiga les cames, però wuenno...no queda més remei que pedaletjar...acaba’m fent la volta, en total 46kms, transició i a córrer als 20k, el igual que amb la bici als primers 6 kms en vent en contra, les cames fan mal...però cerco consol pensant que el dia “D” també em faran mal i hauré d’agunatar, per tant no quedava més remei que sofrir...AGUANTAR Y AVANZAR...AGUNATAR Y AVANZAR...
El recorregut és una volta d’uns 19k des de casa sense haver d’anar i tornar pel mateix lloc que no m’agrada gens, és a dir, és un recorregut perfecte tot i que és una mica pestos amb dues rampes de poca inclinació però que el km 15, qualsevol petita rampa sembla un mur.
Després un cop a casa, en Llorenç i jo una sessió d’estirament i a sofrir el mal de cames durant tot s’horabaixa, jejejejeje. I és que NADIE DIJO QUE SERÍA FÁCIL...
Avui per tant a conclòs la primera setmana PRE-ÀUSTRIA. El cansament acumulat de 83’5k de córrer + 282k de bici + 5’1k de swim comença a passar-me factura, tot i que no he complit el 100% del planning, del qual m’han mancat 4000 metres de nedar per poder fer un pleno, estic prou content...i és que des de dilluns porto un refredat a sobre que fa que afegit el cansament de cada entreno pràcticament cada nit hagi tingut una mica de febre suant dins el llit lo mateix que als entrenos i no pugui descansar com cal....però wuenno
Demà, comença la segona setmana, no vull mirar que diu el planning, ja ho faré demà, ara les cames em fan tant de mal que no soc capaç a mirar demà que hi ha, així i tot... AGUANTAR Y AVANZAR...AGUANTAR Y AVANZAR...

1 comentari:

  1. Pep com molt bé as dit ahir va ser més dur que dissabte, el primer tram de bici i el primer tram de córrer foren durs de coll..ns. Ahir vares desmostrar que estas en molt bona forma, córrer de la manera que ho feres la veritat és que vas per bon camí. Gràcies per l'entreno d'ahir, si no vesim quedat a lo millor crec que em ves quedat amb la meitat. Salut!!!

    ResponElimina