dilluns, 26 de desembre del 2011

65 + 6

Aquest any m’he cercat una mala companyia amb en Xesc, i és que un aficionat el triatló com jo, ajuntar-se amb un ciclista de molta qualitat com ell, significa que des que sortim de casa vaig amb el ganxo posat, després el patiment continua quan ens ajuntem amb als de s’Arenal i per rematar l’agonia queda la tortura de aguantar és meu pupilo Cerdà fins a cases, és a dir, un calvari constant des de les 8:30 fins a la 13h. I és que avui encara duc la pallissa de dissabte la qual recordaré durant moooolt de temps, però això si, la deix anotada a l’agenda per que a mi m’agrada tornar als favors, jejejjeje.
Avui en Xesc Artigues i jo em sortir direcció Cap Blanc per ajuntar-nos  amb als de S’Arenal, jo l’hi he comentat que avui no feria la volta completa ja que tenia previst altres plans i no volia portar-me un altre pallissa, ell m’ha dit que també només vendria fins a Llucmajor, després aniria a voltar amb companys del seu equip.
Un cop agrupats amb als de S’Arenal, el ritme era tranquil·let, i és que avui érem als del A-B, tots junts, així i tot, per mi, el ritme si encara hagués estat més lent millor, jejejej.
Del Cap Blanc em anat direcció a Llucmajor, Porreres i Campos on jo aquí m’he acomiadat, i és que avui volia començar a entrenar les transicions amb fatiga muscular. Per tant, després de 66 kms de bici, m’he calçat ses sabates i a córrer, dos primers kms a ritme incòmode, vull dir, més o manco ràpid, per acabar fent 4 kms més de ritme constat de c.c. O sigui, avui primer dia després de molt de temps doble sessió, 65 kms de bici + 6 de córrer, per avui ja he complit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada