dijous, 3 de novembre del 2011

MOLTA MTB.

Moltes coses a contar-vos de la darrera entrada.
Divendres, entre preparar maletes, bicis, etc. per anar a passar el fi de setmana a Cala Mesquida no vaig tenir temps per entrenar.
Com vos deia, en Rafel, jo i ses respectives anarem allà a per tal de fer el recorregut i treure als tracks de la VIVA MARATHON MTB i aprofitarem per quedar a l’hotel, dir-vos que és una passada d’hotel.
Dissabte de ben dematí en Rafel i jo partirem amb ses MTB per tal de fer una volta el recorregut, en total ens varen sortir uns 45 km, amb un desnivell acumulat de +1700hm. Ens ho prenguérem en calma, aviem d’aprofitar  per fer una mica de vídeo i fotos.
Diumenge, ens quedava pendent una part del recorregut, en total férem uns 40 kms més.
Dilluns, ses cames estaven ben tupades, molt de desnivell i molt de mal camí durant tot el cap de setmana, per tant, va venir bé que segons el planing tocava anar a nedar.
Dimarts festiu de Tots Sants, vaig aprofitar que ja teníem clar quin era el recorregut de la VIVA MARATHON MTB per tornar-hi i poder fer càlculs de temps pel dia de la carrera, faig fer 42 kms amb un desnivell acumulat de +1300hm, vaig fer una mitja de 9,7 km/h, ja podeu imaginar-vos quines rampes, de més del 20%!!!!
Dimecres, era hora d’anar a córrer, per tant, +3’5kg de pes afegit i a carrera continua, en total 12kms, un cop a casa, 4x25 de sentadillas i 15’ d’escales.
Avui, he tornat agafar la bici de carretera, ja era hora!!!!i com sempre, cap a Cura, dues pujades, molta força i poca cadència, sa tornada cadència Toni Bon (52-11). Després una sèrie de força sentadillas, bessons, etc.
Aquí teniu un poc de vídeo que vaig fer, ni haurà més...

1 comentari:

  1. ostres, no havia vist aqest vídeo!!!!!!!!! ai, que me fa ganes fer aquesta matxada...

    ResponElimina