dijous, 1 de setembre del 2011

GAASS TONI GAAAASSSSS!!!!!!!

sé que penseu que això no és normal... que en Pep estigui tant de temps sense actualitzar és blog... no és normal.
Però tranquils, tot és per bons motius, a n’ aquests moments només puc dir-vos que em conec el litoral de Mallorca més que als carrers del voltant de ca nostra, i tot gràcies a sa www.transmallorcarun.com , em sap greu no poder-vos donar més detalls però darrerament hi hagut molts de canvis el meu voltant i tots per a bé, coses que mai havia pensat que serien possible, estic super motivat.
En qüestió d’entrenos dir-vos que he arribat a perdre es fil... vos faré quatre pinzellades.
Dissabte passat amb Sa Grupeta; vaig fer 142 km més o manco, hi segons he sabut després va ser una dia per recordar per diferents motius, el primer per que els meus ulls foren testimonis d’un fet que em pensava no vorar-ho mai, és meu pupilo, en “Cerdà” (jejeeej) l’hi varen pegar “calambres” si si, es va haver d’aturar per “calambres”...però una vegada es va haver recuperat... i l’altre motiu va ser per que segons digueren (a posteriori) es va batre el rècord de velocitat mitja, he sentit a dir que devers 37 i pico...ufff!!!!jo crec que hi ha gent no sap llegir als números (jejejej).
La resta de la setmana m’ha estat molt complicat seguir amb el planing però he fet el que he pogut...dos dies he anat a nedar a Sa Colònia, també he sortit amb “sa cabra” quasi tots el cops per el circuit de s’I CAN, i a córrer, ufff!!!! es córrer vaig de mal en peor...tinc als tendons d’Aquiles destruïts...just he pogut sortir a córrer dues vegades i vaig ben coix...
Bé...miraré si puc anar-vos informant més sovint...sa meva participació a s’I CAN encara està a l’aire.
També vull dir-vos que estic preocupat per el meu amic Toni Contestí, dissabte participarà a ULTRAMAN DE UNITED KINGDOMhttp://www.racingquests.com/ultramanuk/ que consta de 10 km swimming, 421 cycling and 84’3 the running a completar en 3 dies. Coneixent-lo, no estic preocupat per ses distàncies,  tot i que s’han de tenir molt en compte, sinó per la temperatura de l’aigua, 11ºC, i sabent lo fredoler que és en Toni...em farà patir...
Des d’aquí vull desitjar-li tota la sort del món...


Ahhh!!!vos donaré una primícia...aquest viatge den Toni a s’Ultraman de Gales no només és per qüestions diguem que esportives, sinó que també...hasta aquí puedo leer...

1 comentari:

  1. pep, cuida aquets tendons. esper que no sigui res mes que sobrecarrega. Anims!!

    ResponElimina