dijous, 4 d’agost del 2011

QUADRUPLE CURA

He partit tard a entrenar, no tenia massa clar sa ruta, però com és habitual he partit direcció Son Marrano, i clar...sa bici quan agafa aquest camí ja sap quin és el destí (jejejej).
Tot i que he fet 4 pujades avui m'he sabut controlat, avui hagués pogut ser un dia més d'aquets de rècord, i ara voreu perquè.
Primer factor; he partit sense tenir clar sa ruta.
Segon factor; sa primera pujada m'ha costat, per tant, tocava fer-ne un altre per retrobar sensacions.
Tercer factor; he millorat bastant el temps de pujar, ses cames començaven estar trempades, GAAASSSS!!!!(jejejeje) i clar..."subidón"!!!!no podia deixar passar l'ocasió de mirar de batre el record que tinc pujant.

Per tant, he fet un altre pujada i un cop més s'ha evidenciat que soc un motor "diesel", aquesta, sa darrera, a estat la que menys temps he trigat tot i que no he pogut ni apropar-me el meu millor temps.

Quart factor; ses cames estaven divines i la meteorologia inmillorable tot i que eren la 13h.

Es donaven molts dels factors per continuar pujant, però he sabut controlar-me i he decidit partit cap a ca nostra (jejeej).

En total 81 km i 1482 metres desnivell +

Ahhhh!!!per cert...m'he topat companys a sa primera pujada, Sergio!!!!!hoy has coronado tu primero (jejjeje) espero que te haya gustado mi territorio.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada