dilluns, 1 d’agost del 2011

LLUBÍ

S'anterior entrada vaig titular, FINDE QUASI PERFECTE, però no era conciencient encara del que'm tocaria viure s'horabaixa a Llubí perque sino hauria titulat, FINDE PERFECTE (jejeje)

Ido això, s'horabaixa davers les 18h varem anar a veure sa cursa popular de ses festes de Sant Feliu de Llubí, tenia ganes de veure en acció a n'Emilio A. Martín, i per això vaig carregar sa bateria de la meva càmera ver tal de fotografiar-lo i enregistrar.
Una cursa de 5 km pel nucli urbà, concretament el mateix recorregut de la duatló de sa Fira de Sa mel que jo aquest any vaig conseguir acabar 2 on classificat. Arribats allà ens adonam que a causa de l'allau de corredors inscrits i pendents d'incriures, segurament començaria bastant més tard de les 19h que era l'horari previst.
Només arribar na Tina i jo, veim n'Iván i en Miniño acaban-se de vestir, feim dues bromes...comentam del nivell de corredors que hi haurà avui, Guillem Durán, (Campió d'Espanya 10000, etc), Rafel Quintana, Miniño, Emilio A. Martín, Toumhi, Paco Ruiz...però això no acabava aquí, n'Iván em diu que en Santamaria, Iago i en Raña també s'apunten a sa festa!!!!!IM-PRE-SSSIO-NANT!!!!
Mentres deixam passar el temps vaig parlant amb companys; brothers Guerra, Cubano, Pablo, Marga, Toni, etc...tant deixam passar el temps que alguns quasi...jejejejee
Va ser un cop més un autèntic luxe i privilegi, poder veure i gaudir com són capaços de córrer aquest CRACKS!!!!! com també a la resta, que tots el seu nivell intenten fer-ho el millor possible.

Avui he fet doble sessió d'entreno; SWIM and sèries

Swim;

1 x 400 crol
1 x 600 Aletes
1 x 600 Pull-Manoples
4 x 100 (25 A3 / 25 A1 / 50 progressius) rec 30"
8 x 50 (2 peus / 2 pull)
100 suaus

Total 2500 metres.

Després, sèries...

Escalfament de 4 km a ritme A1

1 x 1000 a 3'21"
1 x 600 a 1'59"
1 x 400 a 1'14"
1 x 1000 a 3'21"
1 x 600 a 2'02"
1 x 400 a 1'08"

10' de trot suau. En total 11 km.

Bastant content perque tot i es cop a nes genoll que em vaig fer ahir he pogut aguantar es ritmes. GAAAASSSSS!!!!!!

ahir a Llubí envoltat de PRO'S

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada