dimarts, 21 de juny del 2011

POST-103

Estic escalabrat!!!!estic pufff!!!!per poder caminar quasi he de fer maniobres (jejeje)!!!!s'espatlla dreta un bon cop, s'avantbraç dret també i a més una cremada, es dit petit tampoc puc doblegar-lo, és maluc dret un bon cop i cremada, es turmell dret igual, una tortícolis que semblo en Robocop, ressss!!!com vos dit estic escalabrat!!!!tot a causa de la meva destresa amb sa bici a sa rotonda, és que encara en manca molt aprendre amb bici (jejeje).
Bé, tot i es meu estat físic lamentable es psíquic és més fort (jejeej).
Ahir vaig anar a córrer/trotar amb en Rafel de S'Escapada, vam fer sa mateixa volta que l'altre dia, uns 6 km "xino-xano", Abans d'anar-hi vaig veure en Toni Contestí, que també feia maniobres per entrar a n'es cotxe (jejeje), normal 160 km de muntanya amb 10000 metres desnivell deixen a qualsevol escalabrat i a més si això l'hi afegim que va guanyar la prova, encara més...L'hi vaig demanar que s'aturi un poc, el que està fent és inhumà i em fa passar ànsia...i això que pel setembre té...varem parlar una mica i varem quedar que ja quedariem per anar a córrer plegats però en la condició de no fer més de 10 km (jejejej). És!... és!...
Avui he fet doble sessió, primer he anat a nedar a sa piscina, s'aigua estava d'escàndol, he fet;

1 x 300
3 x (50 crol / 50 tec / 50 peus)
1 x 1200 pull (3 ritme A1 / 1 ritme A3)
200 suaus

En total 2150 metres

Llavors he aconseguit poder pujar damunt sa bici fent perícies, avui amb sa Pinarello ja que he de tornar agafar es "filinc" aquesta bici perque en sino hi ha res de nou aniré a fer qualque cursa amb als Open, curses d'aquestes de circuits urbans molt perillosos però el mateix temps molt molt intensos que et donen un punt més que segur que anirà bé.
He anat de passeig, no estava per massa floritures...he partit cap a Porreres on he fet una pujada a Montision llavors he agafat es Camí Vell de Porreres-Montuïri i he anat cap a Randa on he fet una pujada a Cura (tranquils que tant a Montision com a Cura he pujat 39-17 "xino-xano")llavors he tornat cap a Campos pes Camí de Son Marrano, en total 57 km amb una pujada a Montision i a Cura.


Un cop a casa també he hagut de fer perícies per baixar de sa bici...no serveixo ni per fer nosa!!!!

4 comentaris:

  1. Segur que no anaves a poc a poc, així que normal que estiguis tocat!! En calent res fa mal, ara després...jejejeje
    Per cert, tu que has fet ses dues, que se te va fer més dur 1/2 ironman d'alcudi o doble olímpic? Una aferrada

    ResponElimina
  2. a qualsevol cosa li diven un entreno suau... gass!!!.. devies anar com en rossi damunt sa moto, te deuen hagut de pujar... per cert, que ahir no t'ho vaig pensar a demanar... que se'n va fer de Don Melcior Mauri al final? el vas adelantar corrent? va abandonar? no el vaig veure a la classi.

    ResponElimina
  3. amic! perdone'm per el que te vaig a dir... t'en pots anar a prender pel..... idò axiò!!! jajajaja... no tens aturaiiiii!!! jejejeje aquest entreno per jo es de qualitat, per tu... fer una volta..jejejeje...

    gas pupilo! gaaaassss!!!!

    ResponElimina
  4. Loner, a una propera entrada et contastaré segons el meu rendiment, per sensacions no sé que dir-te, Alcúdia vaig tenia problemes estomacals als primers 10 mil hi ho vaig passar malament, i a Cala Millor, es recorregut a peu era molt dur...a una propera entrada publicaré al meu rendiment a les 3 proves; Tristar, 70.3, Irontri. Una abraçada.
    Migue, en Mauri (Angel Gonzalez)ho feia per equips, varen quedar 3 er. ell personalment va fer el 2on millor parcial en bici (de tots)just per darrera en Tauler, quasi res...
    kiko,jejeje no, quan dic xino-xano, es xino-xano, qualsevol podria haver-me acompanyat sense sofrir el més mínim, una abraçada, ahh!!!divendres tinc ganes de venir pels teus barrios amb sa bici si tot s'arregla, una abraçada.

    ResponElimina