dissabte, 11 de juny del 2011

MY GRUPETA!!!

Després de un llarg període d'absència ja tenia ganes de tornar anar a rodar amb Sa Grupeta de S'Arenal, i com sempre he pogut disfrutar des bon ambient que sempre impera a Sa Grupeta.

CRÒNICA GRUPETA

8:30h, a casa, en Bernat Xamena, 3 er classificat a sa General d'es Pla Petit 2011 i en Llorenç Garcias.
Sortim direcció a sa ctra. de Sa Ràpita per enllaçar amb sa ctra. des Pressos on ens portaria fins a s'encreuament de sa ctra des Cap Blanc per reagrupar-mos amb Sa Grupeta a s'alçada de Cas Busso. Un cop arribats a Cas Busso observam que Sa Grupeta encara no arribat, per tant decidim continuar una mica més fins a topar-mos amb ells que va ser davers sa recta final des Cap Blanc.
Un cop reagrupats i les salutacions pertinents, observo que falten molts dels gregaris habituals, David Dolç, Pedro, Cerdà, Juan Rosselló, Toni Cladera, etc. per tant, m'adono que ja d'un principi haurem de menjarmos es pastís uns pocs, però... a n'això em vengut, a entrenar!!!!o sigui que...
En Toni Bon com no podia ser d'un altre manera comanda Sa Grupeta, decideixo rapidament possar-me a ses primeres possicions per entrar a relleus, a un dels quals, es confir-me sa meva absència amb Sa Grupeta, o dic perque a un dels relleus m'he n'adono en Gabi, Niño i uns quants més ens em distanciat des pilot, decideixo despenjar-me i esperar es pilot. Seguim més o manco a relleus (alguns més que altres) fins a Llucmajor, d'allà cap a n'es Camí de Galdent-Camí vell d'Algaida, estirant des pilot en quasi tot moment en Toni Bon i pocs més.
Passam per Algaida, continuam ctra Sta. Eugènia, seguim cap a Biniali, Consell, Alaró, es ritme no es excessivament dur, perque entre altres coses erem pocs als que entravem a relleus i es palpava que la gent reservava forces per sa pujada d'Orient.
Comencem sa pujada a Orient estirant en paral·lel des pilot en Toni Bon i jo a ritme alegre, en Toni, pocs metres després de començar sa pujada em deixa tota la responsabilitat a mi, jo tenc clar que no faig comptes fer estirades, seguiré a ritme i als que vulguin que ataquin. Passats uns kms en Toni Bon em dona un relleu prenint ell es comandament, es ritme tot i ser alegre no fa que la gent s'els llevi ses ganes d'atacar i es primer en fer-ho és en Jochen (nutrixion) però com que ja ens coneixem, ningú surt a roda seva, pocs metres després és neutralitzat pes pilot que segueix comandat pe'n Toni Bon. Es segon es provar-ho es El Niño, en Toni en un principi no s'immuta, però quan s'adona que va agafant metres molt ràpidament decideix augmentar és ritme per agafar-lo, jo que anava a roda seva no el segueixo, sé que no puc pujar a a n'es ritme d'en Toni, per tant, em quedo amb es meu ritme, no així qualque valent que intenta seguir-lo com per exemple en Tito i en Llorenç que per sorpresa meva veig que almenys tenen forces per intentar seguir-lo, però a n'és segon canvi de ritme d'en Toni tots dos queden despenjats, pocs metres després acussen es canvis de ritme d'en Toni i decideixen esperar-me a mi que venia una mica darrera seu, als dos m'agafen la roda i acabam de fer sa pujada plegats, uns metres abans era el Niño que arribava primer a dalt d'Orient amb en Toni a roda seva.
A Orient, en Toni i el Niño esperen la resta, en Llorenç, "es guiri" i jo decidim continuar sense pedaletjar per tal de que la resta tingui temps d'agafar-mos abans d'afrontar sa pujada a n'es Coll de S'Honor, però no és així, per tant fem sa pujada a n'es Coll tots tres plegats, llavors si que ens aturem adalt a esperar la resta.
Baixam cap a Bunyola on fereiem una aturada a s'habitual forn per recuperar líquids. Com és habitual quan fem aquesta ruta, sa tornada cap a S'Arenal sol ser ràpida, arribant a n'es Festival Park es ritme és important, m'adono que la gent té ganes de guerra, arribats a Alcampo decideixo augmentar és ritme, n'Andreu és l'únic que m'agafa roda, aconseguim distanciar-mos uns 200 o 300 metres, pasades ses respectivas rotondes, en Carlos Bon que també havia saltat des pilot aconsegueix enllaçar amb nosaltres, n'Andreu passa a relleus, en Carlos també, però m'adono que és pilot ens va retellant metres, augment una mica més es ritme, en Carlos no aconsegueix aguantar, una mica més tard és n'Andreu que també decideix abandonar, per tant, em quedo sol. Soc a n'es Coll d'en Rebassa i queda molt poc per arribar a Can Pastilla, ara no és hora d'abandonar, segueixo igual i aconsegueixo arribar escapat a Sa Platja de Palma, després com és habitual tots junts em anat disfrutant de ses vistes de sa platja (jejejeje) fins a S'Arenal.
Després en Gabi, Tito, en Llorenç i jo, em continuat cap a Llucmajor, però no sé que va passar que en Tito per dins s'Arenal el varem perdre de vista i en Gabi va tornar enrere a cercar-lo, en Llorenç i jo en continuat cap a Campos amb vent encontra i tenint en compte el que portavem, castigava bastant.

En Total 138 km a una mitja de 31,8 km/h.

Després s'horabaixa per anat a mollar cames:

En total 10 km de córrer a ritme A1 +/-

1. Fa dos dies que estic pendent de la crònica de la grupeta i vas tu i només escrius això. Vols redectar la crònica així com toca. Per un pic en la vida que arribo el quart classificat al port darrera teu i vas tu i avui no ho poses. Bé que anassiu més a poc a poc de lo normal no fa falta que ho posis, però que vaig anar una estona darrera en Toni Bon... això s'ha de posar. Auuuu idò un dia que espero i mira quina sorpresa je je je je...