dijous, 9 de juny del 2011

2600 + 62 + 10

No sé si és massa agosarat per la meva part demanar que es pròxim dia 19 a Cala Millor tengui ses mateixes sensacions que he tingut a s'entreno d'avui, però si no és així, just per l'ho que he disfrutat avui entrenant, haurà valgut la pena als durs entrenos d'aquets darrers dies/setmanes. Feia molt de temps que no tenia ses sensacions que he tingut avui, diria que del dia des Tristar no havia tornat recuperar aquestes sensacions, tot i que fa uns quince dies, a sa etapa des Pla de Mallorca de Sa Pobla vaig notar molt bones sensacions damunt sa bici, però avui s'ha confirmat aquesta recuperació.

Swim; 2600 metres

1 x 1200 (2 x 100 crol / 50 peus) + (2 x 100 crol / 50 tec) + ( 2 x 100 crol / 50 waterpolo) + (50 crol / 50 peus / 50 crol / 50 tec / 50 crol / 50 waterpolo)
4 x 300 (1ª pull / 2ª pull-manoples / 3ª aletes / 4ª aletes-manoples)
1 x 100 peus-aletes
100 suaus

Bike; 62,3 km

"la cabra tira al monte" jejeje. Tot i que jo diria que no és allà on em trobo més còmode, m'agrada anar a pujar, no sé per que, però m'agrada.
He partit cap a Cura un cop més, però avui només he tingut temps per fer-hi 2 pujades pes Camí de Ses Voltes de Gràcia.
1ª; 39-15
2ª; 39-21
Ses dues pujades els he fetes alternant de dret/assegut es tram des Camí de Ses Voltes fins a Gràcia, després des portell de Gràcia fins a Cura assegut.
Sa tornada cap a cases he rodar bastant bastant ràpid, com jo dic (començava a tenir ses cames trempades, jejeje) GAAASSS!!!


Run; 10 km

Just arribar a casa m'he calçat ses Saucony i a córrer, ja a n'es primers kms he notat que ses cames en volen jejej, es ritme de respiracions coonut, vaig molt molt còmode i es ritme tot i que no mirava es garmin m'adono que és bo, estic disfrutant....Un cop arribat a casa observo que he rodat als 10 km a A1+ però, el més important és que he arribat amb sensacions que podria haver aguantat uns quants més de kms.


Avui ha estat un d'aquells dies que hagués fet el que hagués fet, ses cames haurien respost, HE DISFRUTAT!!!!GAAASSSS!!!! jejeje.

Com a premi pel bon entreno d'avui na Tina m'ha fet un dels meus plats preferits per sopar darrerament; TRAMPO!!!

mmmm!!!!que ha estat de bo :-)

2 comentaris:

  1. Pep a on se celebrava aquest triatló? no val home!!! per elitechip no ha sortit cap inscripció je je je... Ets un crack!!! Molta por em fas!!!

    ResponElimina
  2. sí ya! això no se ho creu ningú!

    vols dir que domes has sopat això? aú vinga! treu sa foto sensera!! vull veura sa porcella!!! jajajaja

    quin crack que estàs fet!

    ResponElimina