dilluns, 23 de maig del 2011

"BÒFIGUES"

Avui he anat a correr, ses cames més o manco poden anar, però amb que no anam de cap de ses maneres amb es tema de ses "bofigues", cada cop que surto a correr acabo amb es peus destrossats.


He fet 12,5 km a un ritme entre A1/A1+

pd; si algú sap qualque remei/miracle per ses bòfigues...

Aquí vos deix un bon video den Phelps


Jo diria que sa tècnica és millorable...jejejeje, quin MEGACRACK!!!!!

3 comentaris:

  1. saps quin es el seu "truco"? mira els peus. es veu millor a la darrera part del video. Es flipant com pot moure els peus d aquesta manera!! això cansa moltissim...això li permet anar mes lent de braços (the slower you move, the faster you go)

    ResponElimina
  2. Otro tema que me parece curioso y que he leído opiniones en los dos sentidos es la posición de la cabeza. En los libros clásicos siempre se habla de que llevar la cabeza mirando hacia adelante (que el agua toque la frente) y que parte de la cabeza quede fuera. En este vídeo se ve claramente que Phelps hunde la cabeza totalmente durante la brazada y que la saca para respirar (que es cuando crea la ola). En la imagen que se ve desde abajo se ve claramente cuando aparece la ola porque saca parte de la cabeza del agua y esta ola le permite respirar sin sacar mucho el cuerpo ni forzar el cuello.

    ResponElimina
  3. sembla que als peus siguin de goma!!!!és espectacular...el miris per on el miris parèix increible...

    ResponElimina