dimecres, 27 d’abril del 2011

YEEEESSS!!!!! 1 x 12000!!!!!

Dia dur d'entreno avui, doble sessió, però el més dur a estat sa primera.

Run; he començat en 15' d'escalfament, després venia es plat fort; 1 x 12km a ritme de A1+, uff!!!si fa un parell de mesos m'haguessin dit que per entrenar feria 1 sèrie de 12000 metres, hauria dit, aquest que fa això està loco...ido mira per on, avui m'ha tocat...
He de dir que no tenia massa clar si aguantaria es ritme A1+, però com sempre faig, m'he metal·litzat, regle bàsica number 1; NO MIRA ES GARMIN!!!posar ses alertes a n'es ritmes que toca anar, i anar fent...
Conec es recorregut, sabia més o menys on acabaria sa sèrie, però així hi tot, es fet de no obsessionar-se amb es p....to GPS, m'ajuda molt, arribaré a fer cas a un consell que em va donar un autèntic katackrak!!!, un que només va ser 7 vegades Campió del Món, a ses carreres i a n'als entrenaments durs, no portis pulsòmetre, i si el portes no posis màxims.
A n'es final anat bé, no només es que hagui aguantat es ritme sino que he anat una 6" per davall, o sigui que més que content. Després he trotat 10' més i feina feta. En total 17,26 km.

Llavors cap a sa piscina "amollar cames" jejeje. he fet:

6 x 300; rec 1' c/u (1 crol / 1 pull-manoples / 1 crol / 1 pull-manoples / 1 crol / 1 pull-manoples)
1 x 100 suaus
6 x 100; rec 40" (3 x 1 crol ritme A3 /3 x 1 crol suau, intercalades)
1 x 100 suaus

En total 2600 metres i una sauna.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada