dijous, 7 d’abril del 2011

JA FA DOS...

Ja fa dos dies que estic fent el que diu és planing, cosa rara en mi, no es així????

Avui era dia de recuperació, recuperació activa es clar, res d'estar aturats!!!He fet 50 kms de bici a un ritme...jo diria que de passeig...freqüència cardíaca mitja 105 ppm... velocitat mitja 31,1km/h...això si, avui no he anat a Sant Salvador... jejejeje, però he tingut pensaments d'anar-hi...jejeje.
Llavors tot d'una a trotar un mica, 6 km a una freqüència cardíaca mitja de 132 ppm...a una velocitat mitja de 4:24/km...
Crec que es dia d'avui es meu cos m'ho agrairà, ja que anit passada no he descansat gaire bé a causa crec des cansament d'ahir.

2 comentaris:

  1. DIOSSS!!! vaja diferència!!! jajajajaja

    jo he fet 11 km de carrera continua a una mitja de 5:08min/km i sa mitja de pulsacions han estat 144!!

    Puta animalot estàs fet!!

    ResponElimina
  2. cada loco con su tema jejej!!!això no vol dir res!!!!
    una abraçada i esper que és TRAIL et vagi molt bé, t'ho dic sincerament, un tipo constant com tu arribaras lluny

    ResponElimina