diumenge, 27 de març del 2011

DE DIMECRES...

Això mateix, de dimecres no vos he dit res, no penseu que era perque no he entrenat...sino que per qüestions tecnològuiques no me pogut comunicar em tots vosaltres sabent que sou molts i de cada dia més als que'm segiu de manera habitual i, per això no em cansaré de donar-vos ses gràcies per sa força que això m'aporta per entrenar cada dia més si cap, sincerament gràcies.

Dijous va ser un dia de vent com qüasi tota sa setmana; tocava anar a fer bici i com ja es costum cap a Sant Salvador me'n vaig anar. Sou molts als que a través de facebook, etc, em demanau quin temps empro per pujar i jo sembre dic al mateix, és una cosa que a mi no me interessa massa, però com que sou ja uns quants que m'ho demaneu vaig decir mirar-ho, però em la condició que no ho agafeu com a referència!!!
Vaig sortir com sempre de casa cap a n'es Camí de Sa Carrotja direcció Sant Salvador que aproximadament està a uns 19 kms i com vos deia amb molt de vent en contra. Sa primera pujada pels interessats la vaig fer a un ritme 148 ppm amb un temps de 19'20" i emprant un "desarrollo" de 36-17 i una velocitat mitja de 15,6km/h. Llavors cap a baix, per anar a fer una volta a n'es circuit des Tristar111. un cop arribat Sant Salvador vaig iniciar sa segona pujada, a un ritme de 151 ppm amb un temps de 20'27" i emprant un desarrollo de 36-25 i una velocitat mitja de 14,8 km/h. Llavors cap a cases.
En total 85,3 km amb dues pujades a Sant Salvador.

Divendres tocava anar a nedar, per tant, 3000 metres amb un temps de 1:07 minuts.

Dissabte era un dia per fer kms, com podreu comprovar.
8:25h a casa en Bernat Mesquida, Llorenç, Bernat Xamena. Varem partir cap a Cas Busso per reagrupar-mos amb Sa Grupeta. Un cop tots junts, em va sorprenda que és ritme ja era molt elevat tenint en compte sa ruta prevista, però poca poc sa cosa es va anar tranquil·litzant, però no per massa temps en Carlos Bon, en Cerdà i companyia tenien ganes de guerra. Arribats a Llucmajor tots junts varem agafar es Camí de Galdent per anar direcció Algaida, en Toni Bon va dir que a relleus de uns 200 metres sense forçar demés, tranquilos tranquilos para que la gente vaya cómoda, ya veremos que tarda mi hermano en saltar... va dir en Toni, i no anava mal encaminat, al cap de 2-3 kms a n'es primer "repetxo" ataca en Carlos Bon, agafa una avantage d´un centenar de metres, després seria n'Andreu que atacaria per anar a per ell, i en Cristobal i jo controlant-los sense perdre'ls de vista. Llavors més endavant en Cerdà juntament amb en Mateu Sacarés, Sampol, Bernat, ataquen fent això que abans d'arribar Algaida als que anavem escapats formesim un grup important, Cerdà, Carlos Bon, Mateu, Bernat, Sampol, Andreu i jo crec recordar. Arribam a sa rotonda de Can Guardiola (Algaida) que enllaça amb la ctra. de Santa Eugènia, en Cerdà amb al ritme que ens portava decideix no esperar la resta i seguir escapats, a relleus aconseguim arribar a s'encreuament de sa ctra. Palma-Sineu. Aquí es varen ajuntar en Juanan i en Manuel que avien decidit acompanyar-mos. A causa del trànsit a s'encreuament de sa ctra. de Palma-Sineu Sa Grupeta es va reagrupar, junts i tranquils agafem es Camí de Muntanya direcció a Consell, però seguint la tònica del matí en Carlos Bon juntament amb en Mateu ataca un cop més agafant-mos molta avantage, llavors en David Dols i jo anem agafant metres a n'es pilot però abans d'arribar a Consell en Cerdà juntament amb en Xema ens agafen, a Consell en David decideix esperar es pilot, ara es grup perseguidor dels escapats al forman en Cerdà, Xema i jo. Fent relleus arribam a Alaró, per darrera no veim ningú i per davant tampoc, per tant, seguim igual, jo vaig comentant a n'en Cerdà que era el que feia als relleus més llargs i que anava augmentant és ritme, que si volia anar més ràpid podia arrancar quan volgués, ell em diu que no, però poc després d'haver començat sa pujada a Orient  i que ja podiem veure als escapats en Cerdà sense fer un gran canvi ens deixa de roda a mi i a n'en Xema, a mi amb al ritme que portava en tenia més que prou, desde la distància observam que en Carlos també es depenja d'en Mateu, segurament a conseqüència que veia com en Cerdà s'apropava diabòlicament. En Xema i jo avancem a n'en Mateu i em comenta es vei va com una moto, observo que quant en Cerdà avança a n'en Carlos aquest s'aferra arribant adalt ell dos, però quant comencen a baixar en Cerdà deixa de roda en Carlos, en Xema i jo seguim igual, a sa baixada d'Orient per darrera com una "moto" en Xema em comenta que en venen un parell, observo que es en Joan Rosselló (Bomber) i una mica més endarrerit en Bernat Mesquida, en Joan ens avança i poc després en Bernat que poc després agafarien en Carlos. Abans de començar sa pujada a n'es Coll de S'Honor, en Xema avia aconseguit aferrat-se a en Bernat, a n'en Joan i a n'en Carlos, jo anava a uns quants metres per darrera d'ells, comencem a pujar i obsevo que en Bernat és el primer en canviar és ritme, però no aconsegueix anar-se'n massa lluny, de fet poc després en Xema és el que marca es ritme, darrera d'ell en Joan i una mica despenjat en Bernat. En Carlos ja a n'es primer canvi d'en Bernat a s'avia despenjat i jo no tardo en avançar-lo, crec recordar a damunt de tot arriba en Xema, després en Joan, una mica més tard en Bernat i jo a uns quants de metres d'ell, per descomptat que en Cerdà quant nosaltres aviem arribat ell ja avia recuperat s'alé. Molt poc temps després arriba el primer grup comandat pen Toni Bon juntament amb en Juanan, Andreu, Gabi, etc. llavors poca poc i espergits anaven arribant la resta, Manuel, David, Pedro, Llorenç, etc.
Iniciam sa baixada cap a Bunyola, allà ens esperaven en Bernat Xamena i en Leandro que avien decidit no fer sa pujada. Ens reagrupam i comencem a baixar cap a Sta.Maria-Festival Park, quant ja pareixia que s'entrenament podia donar-se per conclòs, no no, en Toni Bon marca un ritme infernal juntament amb en Juanan arribant així en fila d'un fins a n'es Festival Park on en Juanan i en Manuel es despedeixen (aquests dos a les 7 del matí avien anat a correr 18 kms a peu, són uns cracks!!!!). Nosaltres seguim igual fins pràcticament a sa barriada des Coll d'en Rebassa, llavors ja tranquil·lament tots junts fins a S'Arenal.
En Bernat, LLorenç, Cerdà, Xema, Sampol, Bernat Xamena i jo ems quedava encara arribar respectivament a cada un a cases. Com de costum feim un avituallament a sa benzinera que hi ha a sa pujada des circuit de "motos", allà en Bernat Xamena, Sampol i en Llorenç deicideix no atura-se i continuar, ja ens agafareu varen dir... Després de carregat ses piles tornem a partir, durant tot es camí de tornada fins a Llucmajor en Cerdà intentava convèncem perque anés amb ells a fer un parell de pujades a Cura, jo, noooooo!!!!he d'anar a correr quant arribi a cases!!!!. A Llucmajor ens despedim, jo segueixo direcció Campos pes Camí de Son Marrano i no va ser ja pràcticament arribant a Campos quant vaig aconseguir agafar a n'en Llorenç.
Un cop a cases i 138,8 km a una mitja de 31,5 km/h tenguent en compte que aviem pujat Orient i és Coll de S'Honor allà on aviem arribat amb una mitja de 37,5 km/h, en Llorenç em comenta que això d'anar a correr ho deixava per un altre dia. Jo em calço ses Saucony i a correr, tenia previst fer uns 8 kms, crec recordar que era el primer cop que anava a correr després d'haver fer tants de kms amb bici i no sabia que tal...però així com anaven passant als kms veia que portava un ritme de 4'10"/km i ses cames aguantaven, per tant, decideixo allargar a volta 2 kms més. Jo diria que va ser un bon test pes dia des Tristar jejejeje.
Llavors es vespre varem tenir sopar de germanor de Sa Grupeta que va ser increible.

Diumenge, avia quedat amb en Llorenç per anar a fer una volta amb bici a n´es circuit des Tristar i llavors anar a correr uns quant kms, així ho em fet.
En total 58,27 kms amb bici fent una pujada a Sant Salvador i després 8 kms a cursa a peu pes Camí de Son Mesquida.

Podriem titular que ha estat un cap de setmana de transicions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada