dissabte, 26 de febrer del 2011

CRÒNICA GRUPETA ARENAL

Avui només aixecar-me he notat que no estava molt fi, tenia son, cosa anormal amb mi, poca fam, només he berenat d'un suc de taronja natural i una gelatina, no m'entrava res més, ses cames pesades, etc...excuses!!!!
A les 8:35h en Migue i en Llorenç a casa i jo encara amb es pijama posat!!!me vestit ràpid i em esperat una mica per si es de Porreres venien, davers les nou menys deu i després d'haver telefonat a n'en Bernat Mesquida i no haver contestat em decidit partir com sempre direcció Cap Blanc a la recerca de Sa Grupeta.
Si dijous em va tocar anar a entrenar amb una bici den Toni Contestí (a falta de pan buenas son tortas jejejej)avui hi he anat amb un altre, una de lloguer, aquesta ja pot anar.
Abans d'arribar a Cas Busso ens topam em Sa Grupeta, eren uns 15, just darrera es pilot un cotxe, en Llorenç a esperat a enllaçar després des cotxe, Error!!! ha quedat tallat uns 100 m, m'adonat i m'he despenjat des pilot per esperar-lo i així poder enllaçar amb ells, en Marcos també s'ha adonat i ens ha ajudat a tornar enllaçar.
Un vegada es pilot reagrupat, amb continuat a un ritme normal (35-37km/h) direcció S'Estanyol passant quasi tots a relleus. Arribats a S'Estanyol en Toni Bon a foradat, quatre rialles, dues bromes...
Represa sa marxa, en Toni rellança es pilot, ràpidament en Cerdà fa un canvi de ritme portan-se a roda un estranyer, s'allunyen uns centenars de metres, es pilot segueix a relleus sense deixar que s'allunyin més del compte, observo que s'estranyer no dona cap relleu a n'en Cerdà, però això no em tranquil·litza, en Cerdà es capaç de anar-se'n tot sol i de molt més, per tant decideixo augmentar es ritme des pilot per neutralitzar s'escapada, abans d'arribar a sa rotonda des Club Nàutic de Sa Ràpita als em agafat. Em seguit igual a relleus direcció Sa Colonia Sant Jordi, a sa rotonda des Formatges Burguera decideixo augmentar un mica es ritme fent així que es ritme des pilot s'alegres una mica més. arribats a Sa Colonia em girat direcció Ses Salines, en Toni marca es ritme fins arribar a n'es poble, allà just abans de s'entrada des poble on hi ha es darrer repetxo s'ha produit un tall a n'es pilot, En Toni Bon, Andreu Canals, Bernat Mesquida, s'estranyer i jo ens em distanciat uns quants de metres, m'ha estranyat que en Toni no s'atures a esperat es pilot, tot el contrari, gasssss!!!! a relleus fins quasi arribar un vegada més a sa rotonda des Formatges Burguera on es pilot estirat per en Llorenç i en Migue ens ha neutralitzat. Em girat direcció Campos on es vent ara bufa en contra, noto que sa gent comença estar cansada, entren a relleus unicament en Bernat Mesquida, en Llorenç i jo, (li coment a n'en Llorenç que es reservi una mica que encara quedava molt, a col·laborat molt fent relleus i l'hi podia passar factura a n'es Monjos o a n'es Lagos, Sant Salvador fà efecte, eeehhh???). En Bernat també decideix no entrar més a relleus per recuperar un poc, ara en Cerdà, Bon i jo estiram des pilot fins a Campos. Allà em fet la segona aturada des dia, aquest cop per necessitats fisiològiques. Represa s'activitat ens em topat amb un grup de ciclistes d'Alaró a un ritme de cicloturista, m'ha fet ganes quedar amb ells jejejejeej, m'he despenjat a coa des pilot, tenc ses cames bastant carreguades i queda el pitjor, Es Monjos i Es Lagos (ctra Montuïri-Randa). Sa pujada a n'es Monjos l'hem feta tots junts llevat den Bernat Mesquida que ha fet una punyida per veure si algú s'animava, però ningú a reaccionat. Arribats a Porreres em seguit direcció Randa per es Camí Vell de Porreres-Montuïri, en Toni Bon i en Cerdà encapçalen es pilot, això vol dir que es ritme era més que alegre (40-42km/h) fent que arribéssim a n'encreuament de sa ctra des Lagos amb poques ganes de fer moltes coses a sa pujada. Un cop començada sa pujada ràpidament s'ha format un grup capdavanter; germans Bon, cerdà, Bernat Mesquida, Andreu Canals i Marcos, llavors en Mateu, en Migue, dos més que no sé qui eren i jo, des de sa llunyania he vist en Cerdà atacar un parell de cops, un crack!!!ehhh!!té 52 tacos!!!. A Randa ens em reagrupat per seguir direcció Llucmajor.
Allà, a Llucmajor en Llorenç, Migue i jo ens em despedit de Sa Grupeta per anar-mos cap a cases pes Camí de Son Marrano, ara es vent bufa un cop més en contra, jo tenc ses cames molt molt carreguades, afortunadament en Migue i en Llorenç encara als queda una mica de forces fent que s'arribada a Campos no fos tant dura.
En total 103 km amb un mal de cames horrorós, si avui no recuper molt bé, demà passaré un calvaaaari....

Com a dit en Migue a n'en Llorenç; has tingut una progressió meteòrita!!!! és l'únic que riu

1. Pep ric per no plorar je je je... Avui he acabat amb les cames ben tocades. Gràcies per els consells i per ajudar-me a enllaçar en els moments díficils. Sort per demà!!!!

2. foto per enmarcar!! crec que la posaré a nes comodí.. je je... gran etapa, he disfrutat!!! lo den Llorenç sense paraules... mentres jo feia sa gallina per allà darrera, ell sacrificat a tope... teniu una capacitat de patiment increible, no me vaig pujant sant salvador amb plat gran en sa vida.. molta sort per demà Pepet!! com tu dius gasssss!!