dissabte, 8 de gener del 2011

DIA COMPLETET


Avui es dia ha estat ben complet, em començat a les 8 amb bici, direcció Sa Ràpita per pasar a recollir en Bernat Xam. Em anat cap a S'Estanyol, allà ctra. cap a Llucmajor fins a s'alçada de s'encreuament de Cala Pi, em arribat fins a Cas Busso i allà a estat on ens em topat amb Sa Grupeta. Sa ruta era Llucmajor-Gràcia-Porreres-Campos, jo aquí després de 2:32 i 77 km, me despedit, ells direcció S'Arenal, segurament pes Camí de Son Marrano.
Jo un cop a casa, quatre estiraments, una dutxa, dos gels, i cap a n'es Camp d'esports de Campos que avui es celebrava es IV Cross de Campos. Amb un principi no sabia com em trobaria ja que encara estic arrossegant s'esbrevonada de dimarts. Distància a completar 8390 m. segons es meu garmin un cop acabada sa prova, es traçat anava per un foravila del darrera es camp, per sa pista que l'envolta i per dintre d'aquet. Ses sensacions bones, tot i que he anat de més a menys sa mitja des ritme final per davall de 4' molt content, per mi rodar a menys 4 min/km a un cross després de 77 km en bici des dematí es per estar satisfet, sa posició final crec que la novena, però vull destacar que durant quasi tota sa cursa he fet parella amb un company de atletas de Baleares, en Jose, a estat un plaer, i es germà petit den Pep Morlà des club amistad.
Allà també he pogut saludat en Dani Salas, Jose Manuel, En Manuel, igual que en Jose Manuel i en Dani han corregut no se quantes curses GRANDES GRANDES!!, també he saludat en Pedro Ballesteros, es Presi d'Atletas de Baleares en Baroroig, en Sixto, i molts altres companys des foro, UN PLAER HAVER COMPARTIT UN DIA D'ESPORTS AMB TOTS ELLS.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada