dimecres, 29 de desembre del 2010

ENTRENAMENT

Avui he sortit amb un parell de Sa Grupeta, en Bon, Mateu, Tolo, etc. em anat en pla tranquil, demà em quedat que ja pitjariem. Em anat per Galdent, Randa, Camí de Sa Torre, i jo després direcció Cap Blanc i ells cap a S'Arenal. Una vegada passat es Cap Blanc ja quasi arribant a s'encreuament des Camí des Presos i S'Estanyol, he trobat un ciclista que jo veia que m'esperava, tot el temps es girava a darrera per veure si arribava, un cop a la seva alçada no he sabut qui era, l'he saludat i s'ha posat a roda meva, jo com sempre he volgut catar que tal anava, he vist que bé, he decidit estrenyer un poc més es pern, i el cap de poc temps he vist que ja no ha aguantat, jejejeje, llavors fins a Campos tranquilet. M'he aturat a veure en Rafel de S'Escapada per barratjar-nos una mica com es costum i a cases a dinar.
En total 99 km de bike

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada