divendres, 25 de maig del 2012

EL CAP DE SETMANA PINTA MALAMENT...

El cap de setmana pinta molt malament físicament, lo d’avui a estat una tortura, no per la duresa de l’entreno, sinó pel cansament acumulat i sobre tot, sobre pel p.....to refredat que no desapareix, per tant això em fa presagiar que amb el que m’espera el cap de setmana probablement hi hagi petada monumental.
Avui, tocada doble sessió, swim and run
La natació la he feta a primera hora, he fet:
1 x 1000 crol amb neopré
1 x 800 crol manoples+pull
200 suaus
Total 2000 metres
S’horabaixa i després de molts de dubtes, de si fer el que deia el planning o descansar, i és que el refredat no em deixa dormir durant la nit com cal, i és que no me acabat de tombar el llit i em poso a tossir ininterrompudament i no puc recuperar com cal. Però el final, després de rumiar-ho molt com vos he dit he decidit complir amb el planning.
Tocava carrera continua a ritme còmode, jejejejej, em fa riure per que còmode ja no hi ha res...ni caminar!!!!!jejejej però bé...tocava córrer 1h30’ a 1h40’, aproximadament 20k. Jo he aconseguit “córrer” i poso córrer entre cometes, per que semblava més un moribundo que no pas un atleta  1h30’ i he fet 19 kilòmetres, quasi res...he fet la mateixa volta de diumenge amb en Llorenç on vaig emprar 1h20’ després d’haver fet  50k de bici...i avui 1h30’!!!!pufff!!!!!!es lo que hay L

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada