dimecres, 9 de maig del 2012

2 DAYS...

Dimecres, demà ja només quedaràn 2 dies per el dia “D”, no recordo tenir tant nervis abans d’una carrera, serà la pressió de intentar fer un bon resultat i correspondre amb als amics que m’han regalat la inscripció.
Fer un bon resultat sincerament crec que seria fer el mateix temps que l’any passat, em conformo...serà complicat per que recordo que va sortir tot bastant rodo, llevat que recordi ara que vaig perdre el “gorro” en el segment de natació i 4 “tirons”, però això ja sabem tots que va dins el pack del “triatleta”, jejejje.
El meu temps oficial als 3 segments de l’any passat varen ser, Swim: 30’50”/ Bike: 2h:29’50” / run: 1h:36’18”. Ser optimistes està be, però sense perdre de vista la realitat, per poc que pugui intentaré fer-ho millor però és força complicat.
Avui, he anat a nedar el dematí: en total 2400 metres (1x1000 neorprè + 1 x 200 tec + 1 x 200 peus + 1x400 manoples i pull + 1x400 aletes + 200 suaus). S’horabaixa he anat a córrer: tocava 4 kms escalfament + 3 x 1000 rec 1’30” + 3 kms trot suau fins a casa.
Demà migdia o s’horabaixa sortiré a provar “sa cabra” s’ORDU, no sé quants de mesos fa que no l’he tocada, ahir vaig emprar més 1 hora fent-la neta i posant-la apunt, jejjeje. Dissabte li tornarà tocar batalla i esper que em respongui com sempre a fet, el igual que jo també esper respondre-li com sempre, jejejej.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada