dilluns, 30 de gener del 2012

FI DE SETMANA...

Com vaig comentar-vos, divendres va tocar anar a nedar per tal de arribar més o manco fresc el dissabte amb Sa Grupeta. En total foren 2.500 metres i una sauna, després ràpidament a cercar Sa Foil la qual estaven acabant d’ajustar-la per dissabte tenir-la a punt.
Dissabte, el temps pinta malament, però no plou, en Llorenç em telefona i em diu a  veure si per Campos plou, jo fel a la meva norma que per molt negre que estigui sinó plou sempre surt, tot i que quan hagi voltat el cap de cantó caigui un aiguat.
Com vos deia, sortim en direcció a Llucmajor pel Camí de Son Marrano per tal de re agrupar-nos amb Sa Grupeta a s’alçada del començament del Camí de Sa Torre, ja que avui ells veien per allà.
Ah!!!com vos he dir, estrenava Sa Foil amb el Rotor, hi he de ser sincer dient que no em trobava còmode el principi, segurament seria a conseqüència que portava uns 3 mesos que únicament sortia amb sa cabra ja que havia venut sa Pinarello. Idò això, no anava del tot còmode però mica en mica anava trobant la postura, també he de dir que he passat de portar unes bieles de 170mm a 172’5mm i això juntament el rotor també es nota.
Reagrupats amb als de S’Arenal presento Sa Foil a la resta de bicis de Sa Grupeta, jejejej. Ja vos imagineu als comentaris; molta bici per poc corredor...no li trauràs el suc...deixa-me-la a mi que aquestes bicis només van bé quan qui les porta va ràpid...etc etc etc. jejejej. Sa majoria d’aquets comentaris del meu pupilo Cerdà que ens estimem amb locura, jejejej, la resta; que la disfrutis amb salut, enhorabona, felicitats, etc etc etc.
Presentacions fetes, arribats a Llucmajor i veient el panorama, decidim camviar la ruta i anar cap a Porreres, Campos, S’Estanyol, Cap Blanc, Sa Torre (Sa Grupeta cap a S’Arenal), Llucmajor, Campos.
De camí ja Llucmajor-Porreres en Toni i jo comença’m a marcar el ritme de la primera pujada de Son Fullana, anem en paral·lel, en Toni ni respira, jo respir per mi i per ell, jejejje. Quan veu que vaig fus ja pràcticament a damunt em diu; quitate que pasen el resto (aleluya!!!)jejeje El começament de la segona pujada a Sa Bastida som jo qui porto el ritme fins a meitat de pujada, m’aparto per que no puc i no vull frenar a ningú, més o manco arribem tot junts.
Arribats a Porreres, en un moment de calma, s’avancen el Niño i en Günter (molt actiu durant tot el dematí) als agafo roda i ràpidament agafem uns metres el pilot, anem a relleus vigilant el pilot i aconseguim arribar escapats a Campos, allà decidim esperar-los i reagrupar-nos.
Aquest va ser el darrer moment que vaig mostrar el nas de tot el dematí, després em vaig dedicar a aguantar roda com vaig poder fins a Sa Torre, on jo i el meu pupilo Cerdà varem girar cap a Llucmajor, jo anava ben arreglat, vaig fer-li un sermó i més o manco en tranquil·litat varem arribar a Llucmajor, allà em pensava que ell aniria cap a Porreres, però que va!!!em va voler acompanyar a Campos tot i que jo vaig dir-li que no importava, jejejeje. Res un altre sermó, una mica de xexera i arribarem a Campos sense banyar-mos. En total 113 km.
Diumenge, va ser caòtic. Surt amb sa bici, tot just arribar a la rotonda de sa sínia de Campos – Sa Ràpita forat la roda de darrera, bici nova i primer parxe, canvio la càmera i quan inflo resulta que també l’he pessigada i la he forada, per tant, em quedo sense càmeres i amb la roda foradada, és massa prest per telefonar a na Tina que em vengui a cercar, som a prop de casa i decideixo tornar amb la roda forada a casa. Pel camí vaig pensant, canviaré la roda per un altre que tinc i tornaré partir, però tot just arribar a casa comença a caure el diluvio universal, i així tot el dematí, per tant, em resigno, i m’agafo dia de descans ja que només he fet 20 km amb bici.
Avui, uff!!!quin vent!!!toca fer sèries, amb aquest vent, decideixo anar el gimnàs i fer-les damunt sa cinta. Feia molts molts anys que no feia sèries damunt una cinta, i he de dir que m’ha servit per saber perquè he estat tant de temps a tornar-hi, és una tortura psicològica!!!!!DIOS!!!!!és inhumà!!!!!
Tocava fer;
4 kms d’escalfament
8 x 1000 ritme A2+ rec 1’
2 kms de trot suau
He aconseguir a força de molt de coco acabar s’entreno, però a estat una tortuta!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada