dimecres, 21 de desembre del 2011

EL MILLOR REGAL D'AQUESTES FESTES...

Ahir vaig rebre un regal molt molt especial, millor dit, dos regals, però  un d’ells ja l’esperava però l’altre em va sorprendre  molt i molt.
És sabut per tots,  que competeixo el mateix somni que molts d’altres aficionats el triatló, el somni de poder participar a la cuna del triatló, IM Hawai.
Com tots sabeu entre nosaltres tenim un company el qual a tingut l’oportunitat que poder participar en dues ocasions, la darrera va ser aquest any, en Sergí Isern, és un gran triatleta, gran company i puc confirmar que millor persona, i és que en Sergí ahir em va regalar una samarreta de Hawai que li tenia encomanada, però la sorpresa, l’èxtasi de l’emoció va arribar quan en el mateix paquet va haver-hi el casquet (gorro) de natació amb el qual en Sergí  va participar a l’IM de Hawai, vaig quedar boca badat, va ser més que un detall per part seva, prendes com aquestes són les que normalment nosaltres guardem de manera especial , com per exemple també  el dorsal, el manco jo. Podria haver-lo regalat a qualsevol altre company, amic o familiar, però ell va pensar en mi i li em sento molt afortunat i agrairé sempre de tot cor.
Li vaig dir que el guardaria amb molt de mimo, ell em va respondre que l’empri, que el porti en als dies de menys ganes i manca de il·lusió, però soc incapaç, no m’atreveixo, no soc capaç de posar-me’l , considero que no soc digne de portar-lo, considero que als únics que tenen dret de posar-se’l son als que so han guanyat com ell.
Sergi  que sàpigues que aquestes festes segurament hi hagi qualque regal més, però ja puc dir que serà impossible que m’agradi i em sorprengui tant com el teu.
Moltes gràcies Sergi, gran triatleta, bon company, millor persona.




2 comentaris:

  1. No te pots queixar! De cada vegada tens més motius per tornar-te a posar un dorsal

    ResponElimina
  2. Tot arribarà Jaume, no cal posar-se nervios, quasi hi ha més curses que dies...tot i així em voran poc el pel. Una aferrada crack

    ResponElimina