divendres, 7 d’octubre del 2011

SERGI: GAAASSSSS!!!!!!!!

Senyores i senyors el gran espectacle està apunt de començar, demà vespre serà el dia somniat per molts de triatletes, o jo ho veig així, alguns, als que ja han estat allà, diuen que no val la pena, però jo som dels que pensa que esdeveniments d’aquest calibre als has de avaluar amb els teus propis ulls.
Jo segurament em passaré tota la nit davant l’ordinador seguint la prova http://kona.ironmanlive.com/#axzz1a7NQYGMe, pensareu que estic boig, però jo somio amb poder-hi anar qualque dia, quin il·lús pensareu molts...però si digues el contrari mentiria, no sé ben bé per on ho he llegit que, als somnis estan per això, per somiar-los, no per viure’ls, però com que he aconseguit darrerament  coses que ni als meus millor somnis, i no em refereixo només a temes esportius...perquè no seguir somiant em poder donar GAASSSS a Kona?
Demà vespre, es celebra el Campionat del Món de triatló Llarga Distància a la meca del Triatló, Hawai (Kona), només escrivint-ho sem posem als pels de punta!!!!ufff!!!!hi ha diferents apostes, quinieles, etc, alguns diuen que Andreas Raelert(el que va guanyar a Alcúdia IM70.3 i actual subcampió Mundial), altres en Greig Alexander(actual Campió del Món Mitja Distància 70.3 a Las Vegas) també parlen den Marino Vanhoenacker(actual RecordMan Mundial en Llarga Distància aconseguida a Àustrica), diuen que l’espanyol Eneko Llanos (que ja va aconseguir ser subcampió Mundial l’any 2006 i fa tres setmanes va guanyar s’I CAN d’aquí a Palma) té possibilitats, jo crec que no, realment crec que les seves possibilitats poden arribar si la resta de favorits fallen, cosa poc probable, parlen que n’Eneko aquest any  a competit manco per arribar en possibilitats a Hawai, li donarem un vot de confiança ja que és dels nostres.
El meu favorit és n’Andreas Raelert, l’any passat per poc no ho aconsegueix, remontant de la sisena posició fins a la primera a la cursa a peu, no fou fins als darrers kms quan avia aconseguit arribar a s'alçada d'en Macca que anava primer quan després d'un canvi de ritme no va poder reaccionar i en Macca acaba guanyant, oh recordeu?

Allà com vos vaig comentar hi haurà per segona vegada en la seva vida el nostre company Sergi Isern, Català de naixement i mallorquí d’adopció, competirà  en el grup d’edat (40-44), estic convençut que si no hi ha contratemps que esper i desitjo que no, l’hi anirà de cine, a S’I CAN vaig poder comprovar en mis propias carnes!!! que arriba amb un gran estat de forma, ahir vaig parlar amb ell i em diu que està molt motivat e igual que il·lusionat, afegit el seu estat de forma espectacular significa que ho gaudirà el màxim,  ell ja sap que em fa molta molta enveja...però igualment sap que l’hi desitjo tota la sort del Món, exprimiu el màxim!!!!ets un dels elegits!!!!!que sens dubte t’ho has guanyat... GAASSSS!!!!!!
Jo vos contaré que finalment el refredat s’apoderat del meu cos, he passat una nit de perros, avui no he fet res de res, ahir vaig anar a córrer 10 km i el km1 ja pensava en la tornada!!!!quin desastre, put....o costipat!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada