dilluns, 26 de setembre del 2011

POST I CAN

Després de s’I CAN i com estava previst toca descansar una mica, no només físicament sinó que també mentalment, com diu em meu gran trainerhay que destoxicar el cuerpo y la mente” és a dir, fer un reset.
Jo aquest dies he anat fent sobre la marcha... anava fent el que em feia ganes cada dia envers de seguir una rutina programada. Un dia bici, un altre nedar, un altre trotar...i així he anat i vaig fent el que més em ve de gust.
A mida que anava passant la setmana evidentment anava recuperant-me de cada dia més, i dissabte tenia previst anar fins a Sa Calobra amb Sa Grupeta, però com que hi havia moltes probabilitats de pluja, vaig decidir a darrera hora, anar a fer una mica de Trail-Runnig...amiiiiigo!!!!n’hi em recordo el darrer cop que havia corregut per mal camí, bé, mal camí tampoc, perquè de camí a molts de trams tampoc n’hi havia, o sigui, roca i més roca i quan no era roca eren pedres...o sigui com jo diria, mal pla, i clar...les meves articulacions que precisament és el més xerec que tinc i afegint-li que hi vaig anar amb ses Saucony que són per asfalt, ja podeu començar a fer-vos una idea com vaig acabar després de 30 km...diumenge encara em semblava que tenia pedres dins les sabates, als peus inflats com a botifarrons, als genolls que casi no podia ni doblegar-me, res...una pallissa de mil dimonis!!!!!i això sense parlar del que va ploure, però bé, això no importa tant.
Com és lògic diumenge vaig estar escalabrat de per tot, i no em podia n’hi encara ara treure del cap com aquesta gent que fan curses de Ultradistància, Miquel Capó, Toni Contestí, Roman, Carme, Rafa Medina, Dani, etc etc etc, com poden fer aquestes animalades de kms per la muntanya, jo en vaig fer 30 i estava esclatat, sens dubte prefereixo de totes totes fer triatlons de mitja distància el 110% que no 20 km a un 50% per la muntanya.
Avui he anat a nedar 2000 metres i després a trotar 6 kms amb en Rafel de S’Escapada, pareix que els meus peus de botifarrons comencen a minvar (jejejeej)


Per qualque lloc del litoral sud-oest
ah!!!això si, ses vistes i als paratges són espectaculars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada