dijous, 25 d’agost del 2011

EL QUE NO ET MATA...

Jo no sé si en setmanes d'entreno com sa d'aquesta i sé que ve, és el millor per un procés de desintoxicació...

Dimarts; tocava fer rodatge còmode amb una pujada inclosa, jo per veriar cap a Cura i anar allà i només fer una pujada és poc, per tant, dues pujades i cap a cases. En total 61 km i dues pujades a Cura, una pes Camí de Ses Voltes i s'altra per Randa.


Dimecres; swim and run

Vaig anar a nedar un cop més a sa platja, vaig allargar una mica més la volta de dilluns, aquest cop 3234 metres en 50'34".

Després...després....uffff!!!!només recordar-ho encara m'entren maretgos!!!!

3 km d'escalfament
3 x 4000 a ritme A1+ i gràcies...

En total 15,71 km, quan vaig arribar a casa no sé a quin món era...

Avui dijous; bici. He decidit anar fins a sa Platja de Palma per tal de fer la mitja volta del circuit de s'I CAN, o sigui, fins a Llucmajor, per tal d'anar acostumant-me a sa pujada de s'Aranjassa però aquest cop sense en Fidalgo que me tregues als ulls com dijous passat (jejejeje). Jo he arribat fins a Llucmajor per llavors agafar es Camí de Son Marrano per anar-me'n cap a cases, allà m'he topat amb en Pere Llull, antic company de clase de s'Institut de Felanitx i en Pep Mª Sbert i uns quants més de Santanyiners, he tornat fins a Campos amb ells.
En total 101 km en 3h13'29", ahhh!!!per cert!!!!avui després de IRONTRI de Cala Millor he tornat agafar s'ORBEA "sa cabra", però he de dir que no he anat massa temps acoplat...falta pràctica...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada