diumenge, 24 de juliol del 2011

CRÒNICA D'UN INTENT DE "DOBLETE"

Dissabte, Porto Cristo, 18h, Tri-sprint BTT-Scalpel lefty

He de començar dient ses coses com són, veia més que factible fer podium, d'entre altres coses perque faltava qualque GALLO!!!!(Miniño, Tris, Iván...) tot i així, es cartell no era gens despreciable amb en JuananHawai el cap davant com a protagonista, faltava veure com estarien figures des BTT com en Guillem Martí, etc.
Després de s'escalfament que va consistir en fer 3 voltes amb BTT a n'es circuit, notava que ses cames eren més ràpides pedaletjant que als braços intentant esquivar ses pedres per dins Cala Petita (jejejej).
Arribo dels darrers a boxes per deixar sa bici, sorpresa!!! als llocs no estaven assignats per dorsal!!!sino que, "a libre albedrio" ufff!!!! però un voluntari aconsegueix fer-me un lloc i ràpidament cap a sa platja, em col·loco just el costat de na Katee, entre bromes em diu que; no me pegues!!!recordant s'Irontrimallorca!!!jejeje, feim bromes en David Dolç, Pedro, etc...tot apunt...i jo no he fet ni dues braçades per escalfar dins s'aigua, tot aconsequència d'una contractura cervical que porto del dia abans a sa piscina, no és excusa!!!! jo, som dels quals pensen que; "CUANDO UNO ESTA DISPUESTO PARA PISAR LA ARENA... NO HAY LUGAR PARA EXCUSAS...NO HAY LUGAR PARA LA DEBILIDAD...SOLO LOS RECIOS Y LOS FUERTES SON DIGNOS DE LLAMARSE TRIATLETAS Y SU VALOR SE DEMOSTRARÁ EN LA CALIDAD DE SU ENTREGA" jejeje.
Donen la sortida, quatre cops com de costum i cap adavant s'ha dit...triga una mica més del compte a fer-se es grup capdavanter, però passats sa primera boia si que ja estava definit, jo vaig el primer del grup perseguidor, uff!!!!penso, no tenc cap referència el costat meu, hauré d'anar en compte a traçar com cal, però més o manco cada 4-5 braçades faig fent una respiració frontal mirant la segona boia, hi he de dir que em va semblar traçat molt molt bé fins el final. Calculo que he sortit dels 15 primers, la gent anima, companys espectadors criden GAASSSS!!!!jejeje, agafo sa bici i cap amunt que per començar ja toca sa costa de Can Blau, una pendent d'un 13-14%, s'estratègia és pitjar d'un principi a s'asfalt per avançar el màxim de gent abans d'arribar a n'es tram de Cala Petita on era molt més complicat avançar, així hi tot faig el tram darrera un que ho feia per equips i no va del tot malament fins quasi el final que l'avanço. En el segon tram d'asfalt agafo en Miquel Ballester i altres que ho fan per equips, arribam a n'es tram d'escales i just als darrers escalons m'avancen dos que ho feien per equips, es notava que eren "Montanbaikeros", companys del públic m'indiquen que vaig segon classificat...quan tornam tocar s'asfalt per afrontar sa segona pujada a Can Blau, es "Montaibakeros" no aguanten es ritme, m'en vaig sol i segueixo avançant més gent abans d'entrar per segon cop dins Cala Petita, ara comença haver-hi bastant més doblats, però deportivament donen pas, cosa que és d'agrair.  A un dels girs a n'es final des tram de Cala Petita m'adono que la roda de darrera, derrapa més del compte, que passa!!!????merda merda merda!!!!i jo que me pansava que ses BTT amb això de portar líquid dintre de ses rodes no feien parxe!!!!tot i decidir que per mi s'acabat es tri, segueixo pes traçat ja que era quasi el final des tram de Cala Petita i després era asfalt, aquí va ser on encara més rabi em va fer haver foradat, perque no va ser fins quasi a n'es final del segon tram d'asfalt abans d'entrar a ses escales que el 3 classificat em va avançar, que en aquells moments era en Miquel Angel Basllester, això significava que portava bastant d'avantage i segurament això m'haguès servit per poder córrer tranquil·lament pensant en diumenge, però...pacienci...per cert!!!!aquí vaig veure coses que no em varen agradar gens ni mica, algu va atallar i no eren precisament dels darrers classificats, tot i que jo l'hi vaig dir, ell va continuar!!!!un gest poc deportiu quan un es juga ses primeres places!!!!però bé!!!!a sa classificació hi ha als parcials i ell ho portarà a la seva consciència...
Com és obvi, jo ja no vaig fer el tram d'escales i ja em vaig dirigir cap a l'arribada per veure s'espectacle...vull donar ses gràcies a n'es Juanan que va ser clar i honrat guanyador pel gest que va tenir amb mi, aturant-se a saludar-me i a lamentant-se del meu infortuni abans de creuar la línea de meta, GRACIAS JUANAN, solo los auténticos campeones como tu, saben y se merecen estar en el podium y  además como ganardor...

Resignat amb Scalpel parxe!!!!
Diumenge, Sóller, 10h, Tri-sprint BTT-Niner 29"

Un cartell de luxe; Juanan, Tristan Moreno, Toni Payeras, Tomeu Massanet, Abilio, Cesar, Miquel Ensenyat, Andreu Marimón, Miquel Alzamora, Miniño (tot i que el final no ha pogut córrer per problemes físics), Fernando Oscar (aquest no el tenia controlat, ara que sé qui es, no em sorpren el seu resultat, Iván!!!ja podrías haberme avisado????aunque creo que tampoco habría servido de nada jejejeje) res!!! en definitiva, quasi quasi la crem de la crem!!!!i no m'estranya... jo diria que a n'aquest triatló es col·loca a cada un el seu lloc, a n'aquest triatló l'únic que compte és el GASSSS!!!! de cada un.
Arribat a´n'es Port de Sóller, m'adono que vaig amb el temps just, per tant, vaig a recollir el dorsal i a canviar-me ràpidament per poder anar a escalfar i a provar sa bici Niner 29" que en Rafel de S'Escapada m'havia deixat,

Gràcies Rafel per deixar-me part del teu patrimoni!!!!

Vaig a provar-la pes circuit a on ràpidament m'adono de ses famoses rampes que m'han parlat, faig un tram curt, manca menys de 20 minuts per començar, em dirigeixo a boxes per deixar sa bici i m'adono que no ho porto ni es "gorro" i ses ulleres de nedar, miro si trobo na Tina, no le veig, começo a posar-me nervios, ens comuniquen que en 5' tanquen boxes, per tant, decideixo entrar sa bici i mira després de trobar na Tina. No la trobo, en Toni Contestí quan em veu tant nervios em demana si vull el seu, solidari com sempre...però el final a manca de 9' per començar trobo na Tina i l'hi dic que vagi correguent a cercar-ho, com quasi sempre, no cal posar-se tant nervios, el final ha sobrat temps...
Seguint amb la mateixa tònica d'ahir, no faig escalfament dintre de s'aigua. Ens col·loquen per ordre de dorsal a sa línea de sortida, avui a tocar el costat de n'Ari, Juanan, Toni Contestí, etc. es traçat eren dues voltes de 500 metres.
Donen la sortida i es d'avui a estat es triatló que he rebut i repertit més cops de tots als que he fet, això ha durat fins a sa primera boia, després he dicidit col·locar-me a un costat per tal de nedar més tranquil, després de deixar sa plataforma aquàtica a l'esquerra, sortim a s'arena un cop acabada sa primera volta, bones sensacions. Començo sa segona volta, ara ja més tranquils en el sentit de cops, es grup capdavanter ja s'ha format i com sempre jo vaig en el segon vagó, a sa primera boia reconec en Toni Contestí, vaig bé, bones sensacions tot i qualque "glop" d'aigua salada que et lleva es "paparró" jejeje, arribo a s'arena i a córrer cap a boxes a cercar sa Niner 29", ja a sa primera rampe n'avanço un parell, uff!!ses rampes són dures, m'agrada!!!!!VAMOSSS!!!!abans d'afrontar ses darreres rampes per arribar a n'es far observo baixar als primers, Tristán, Juanan, Tomeu Massanet, Fernando, Tomás, per tant, calculo que vaig més o manco 6è. A sa segona volta ses distàncies més o manco segueixen igual, no ha estat fins a n'es començament da sa tercera volta que he agafat en Tomás, li dic que agafi roda, però com vos deia, aquí no serveix de res anar a roda, aquí cada un ha de portar el seu ritme, no aconsegueix seguir-me, ara vaig 5è, a estat aquí quan he començat a tenir ses cames trempades (penso; llàstima que només siguin 4 voltes) per darrera, en Toni Payeras, Jose Manuel, Abi, Andreu, Cesar, Miquel Ensenyat, Alzamora, però ses distàncies segueixen igual. Ja el final de la darrera volta observo a nen Tomeu Massanet que anava 3 classificat que ha foradat, en col·loco 4 art, una llàstima pen Tomeu, ahir em va tocar a mi i avui a ell, com també a n'es Miquel Ensenyat i a nen Miquel Alzamora. Arribo a la zona de transició i m'adono ja he fet tard a l'hora de descalçar-me, per tant, baix de sa bici amb ses sabates posades, no abans de tenir un mica de contratemps amb una de ses "cales", em poso ses K-Swiss i a córrer, no sé per on es el traçat fins que no trobo en Pep Vidal a ses primeres rampes que em diu que és el mateix de sa bici, ufff!!!!haurem de regular si no vull haver de caminar, vaig correguent el costat de gent que va en bici, bastant abans d'arribar a nés far, observo que baixa en Tristán, l'animo, trobo que no va massa còmode, no sé si va regulant o és que "a petat" el que si que va com un tir es en Juanan, com també en Fernando, quan l'he vist baixar m'he adonat que l'únic que puc fer és mira als que vénen darrera meu i aguantar es 4 art. lloc. Ja baixant als animo a tots, ses sensacions són bones per no dir més que bones, com sempre a n'aquets tri-sprint, quan s'acaben és quan començo a "pistonar" jejejej.

Donar l'enhorabona als guanyadors que sens dubte so mareixen, Tristán, Juanan, Fernando, com a la resta de guanyadors per categoria.

Jo el final 4art absolut i 2on per categoria. Ho hauria signat abans de començar...






Classificació clicau aquí

1 comentari:

  1. Una pena lo del parche sobretodo cuando tenías a tiro subir al podium de la general. Es lo que tiene Porto Cristo, que la bici decide mucho y no solo por la habilidad del que la lleva.

    Enhorabuena por la carrera en Soller yo este año me la he perdido por una boda, pero el año que viene espero poder asistir a esta legendaria prueba.

    ResponElimina