dimarts, 17 de maig del 2011

ENTRENOS POST-70.3

Diumenge es disputava sa segona etapa des PLA DE MALLORCA a sa localitat de Muro, com que jo tenia previst anar-hi, de fet, divendres vaig anar cap Alcúdia amb ses dues bicis, sa cabra(orbea) i sa de ruta(pinarello), tot i saber que no esteria massa en condicions per anar a fer 106 kms de cursa el dia després del meu primer IRONMAN 70.3, vaig anar-hi per compromís.
Es dia no acompanyava amb un principi, però tot i el vent després es va estirar, vaig comentar-lis a n'es companys de Can Picafort que segurament només feria una volta i m'aturaria, però als comptes em varen sortit errats, ja a n'es primer atac sortint de Sta Margalida cap a Sineu encapçalat pen Lluís Más ja vaig notar que no bastaria estrenyar es "barram" sino que faltaria qualque cosa més, així com anavem pujant cap a Son Tovell ja anava fent "sa molla" que en diuen per darrera es pilot i això que quasi no postavem ni 10 km, però s'atac den Lluís era brutal, portava tot es pilot enfilat, quina bisti!!! normal vaig pensar, acabava d'arribar de correr sa Volta a Madrid a on havia guanyat ses metes volants. Res...que abans d'arribar a Sa Serra un grup d'uns 7-8 ja haviem quedat tallats, i a mida que anavem avançat anavem replegant més cadàvers des pilot, fins que arribarem a ser fer un pilot d'uns 15-20 +/- arribats a Muro un altre cop, jo ja havia complit, no del tot es clar, peruqe sols havia aguantat una volta amb es pilot principal, però si que havia fet una volta a n'es circuit i ja en tenia més que prou jejeje.
Ahhh!!!!perque vos feseu una idea del ritme que portava es pilot...jo juntament amb la resta del cadàvers que haviem quedat tallats, varem fer una volta el circuit a una velocitat mitja de 37,1km/h, Garmin ara pensa com anava es pilot!!!!! esper que dissabte a Montuïri no sigui igual...i tal volta sigui pitjoooor!!!jejeje

Dilluns a causa de ses "bofigues" que tenc a n'es peus vaig fer canvis a n'es planing, en lloc d'anar a correr/trotar vaig anar a nedar una mica;

2 x 600; 2 x (1 x 500 crol/100 peus)
2 x 400; pull-manoples
1 x 500; (100 crol/50 peus)
15' sauna

Avui dimarts he anat a rodar una mica amb sa cabra; Campos - Llucmajor - Sa Torrer - Bahia Azul - Cap Blanc - Estanyol - Campos, més o manco 67 km, no ho sé exactament, aquesta setmana entrenos sense comptequilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada