diumenge, 10 d’abril del 2011

SAN SALVADOR + SATUERI

Avui he partit en direcció a n'es Cap Blanc per anar a rodar tira tira, però quan ja arribava a Sa Ràpita m'he topat en Bernat Xavier que venia en sentit contrari, m'ha dit que anava a San Salvador, he decidit acompanyar-lo jejejej. Arribats a port, em pujat sense fer estirades, tira tira, a meitat de pujada he topat un que feia entrenos d'amagat jejejej. Llavors em decidit anar fins a n'es Castell de Santueri, tot i ser un turó de poca alçada, als constants tobogans abans d'arribari et posen el teu lloc, després un parell de rampes de un gran percentatge fins adalt de tot.
Em continuat direcció Cas Concos, Santanyí, Ses Salines, Sa Ràpita, Campos. En total 93 km amb una pujada a San Salvador i una a nés Castell de Santueri.

1 comentari:

  1. Això de fer entrenos secrets no està ben fet ja que al final després tot se sap je je je... Pep segur que diumenge no te voré ni a l'arribada de via que faràs. Bon entreno el de dissabte ja que va demostrar en el bon estat de forme que estàs. Salut i força...

    ResponElimina