dissabte, 9 d’abril del 2011

GRAN DIA!!!!

Primer de tot, perque només haver-me aixecat he rebut un missatge esperat, sa meva familia segueix augmentant, aquest cop per part del meu germà Toni i sa meva cunyada Maribel, que ens han duit a n'aquest món en Lluís Lliteres Tous, com vos podeu imaginar, es més garrit del món jejejej, per tant, el dia no podia començar millor.
Després a les 8:30h haviem quedat amb es grup de Mallorcatraing per anar a realitzar es circuit des Tristar. Dir que avui a estat es primer cop que he nedat amb neopré, hi ses sensacions no han estat dolentes.
Després amb continuat amb és circuit de bici, dues voltes completes, sa primera volta em format un trio entre en Miniño, en Joan Toni (Túnel) i jo, que em anat guardant ses distàncies, o sigui, sense fer drafting. Un cop arribats a San Salvador cada un així com podia, temps emprat primera pujada 17'47", després d'omplir als bidons a nés pou d'adalt de tot, em continuat per fer sa segona volta. Aquest cop en Miniño i jo, dir que és vent en contra era bastant mal de dur, però millor, així diumenge que vinent no hi haurà sorpreses. Sa segona pujada es ritme a variat bastant, temps emprat 19'22", això vol dir que moltes cooooses!!!!.Un cop arribats a Porto Colom K-Swiss calçades i a correr, en Miniño marcant és ritme i n'Iván aferrat a ell, jo no he aguantat ni 1 km a n'es seu ritme, 3'26"!!!!ufff!!!jo he fet només 5 km a n'es meu ritme...ja n'he tingut prou.
Després cap a cases per partir a veure es meu nebot.
Gràcies a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada