dissabte, 12 de febrer del 2011

BIKE AMB SA GRUPETA

Ruta Grupeta; S'Arenal, Cap Blanc, Llucmajor, Porreres, Felanitx, Campos, Cap Blanc, S'Arenal
Ruta d'en Llorenç, Migue i un servidor; AQUÍ
8:45 h, defora de casa, Llorenç, Migue, Xisco Pol, Bernat Mesquida i JOAN LLANERAS.
Som partits cap a s'encontre de Sa Grupeta. En Joan i en Bernat comencen marcant es ritme, en Llorenç i jo darrera i, seguint-nos en Migue i en Xisco. Quan em girat a sa ctra des presos en Joan i en Bernat s'han apartat, aquí l'hi he comentat a n'en Joan que per mi podien seguir ells (jejejeej), en Llorenç i jo em seguit el cap davant uns quant de kms, després en Xisco i en Migue, em anat rellevant-nos fins que em trobat Sa Grupeta a s'alçada de cas busso.
Sa Grupeta una vegada més era considerable, es a dir, uns 20 o 25, sinó més, ens em saludat, es ritme era tranquil. Quan em girat cap a Llucmajor sa cosa s'anat escalfant, passàvem a relleus de un, sa ctra es estreta i es pilot molt gran, poca poc es ritme anava augmentat, abans d'arribar a Llucmajor es veia venir en en Sampol voldria guanyar a s'sprint, en Joan Llaneras se'n adonat i s'ha possat a n'es seu costat, l'hi ha a dit "a m'em qui guanya" i ells dos s'han disputat sprint.
Em continuat cap a Porreres, en Vicente marcava es ritme, era alegre, passàvem a relleus, sa pujada a Son Fullana tots junts, en Toni Bon (el Boss) recordava a sa gent que mengessin, veia venir moviments!!, com així ha estat, en Cerdà i en Bernat Mesquida ataquen, agafen un parell de cents de metres, però no massa, en tot moment controlants pes pilot, a sa pujada que hi ha abans de sa de Sa Bastida jo he saltat per agafar-los, just adalt als he avançat i els he comentat "aquí esperau???"jejeje, just quan jo els avançava no m'havia adonat que en Joan Llaneras m'ha collit roda, i m'atacat tot d'una ja quan començava sa baixada, jo he baixat dues puntes i m'he aferrat a roda, em agafat un parell de metres a n'es pilot, res poca cosa, l'hi he donat un relleu, però no havia tingut temps de recuperar, per tant, en Joan i jo ens em aturat, es pilot ens ha absorbit. Quedava sa darrera pujada, Sa Bastida, es primers en moure's en Carlos Bon, David Dols, Joan Llaneras, Cerdà i en Marcos, aquest darrer arribant primer adalt. Han seguit amb s'escapada, agafen metres, es pilot comença a reaccionar a relleus d'un per neutralitzar-los, anavem molt ràpid, ells també, aconseguit així arribar escapats a Porreres.
Direcció a Felanitx també s'ha format una petita escapada, no record qui eren, a s'alçada de Son Gornals als em neutralitzats, tots junts em arribat a Felanitx on en Llorenç, Migue i jo ens em despedit, teniem previst anar a fer dues pujades a Son Salvador.
Allà, em fet sa primera pujada, en Llorenç i jo junts, en Migue fent gala de bon escalador per davant de nosaltres, jo l'hi havia comentat que haviem de fer dues pujades, però just quan em arribat en Llorenç i jo ell ja estava en taula amb una bon aquarius (No beveu aquarius) i un croissant de xocolata, jejejeje, dues rialles i per avall a fer sa segona pujada, aquest cop des de sa primera creu. Un cop adalt en Llorenç i jo em menjat mig plàtan, en Migue no, ell ja s'havia fetut un croissant i tenia sa panxa plena, jejeje. Em discutit es camí de tornada, en Migue volia tornar per Cas Concos, Santanyí, Campos, en Llorenç i jo trobavem que si anavem cap a Campos ja hauríem fet un bon entreno, finalment em decidit anar pes camí de Firella i des Carrero Llarg fins arribar a n'es cementiri de Cas Concos, allà decidiríem cap on aniríem. No sé si es fet de ser aprop d'un cementiri o no, ha fet que arribéssim a un acord unànime de cap on anavem, cap a Campos!!!!!jejej.
Arribats a Campos dues rialles, comentar s'entreno d'avui que finalment ha estat 102 kms, repartits amb Sa Grupeta Arenal i dues pujades a Son Salvador.

1. Gran crònica de nou Pep. De totes maneres per al.lusions deixen replicar que es cruassant no era de xocolata... era normal de mantequilla... però m'ha parescut tan bo com una caldereta de llagosta... ahh i menosmal que hem agafat es camí curt de tornada, perquè mos fas anar sempre amb s'aigo a nes coll... mos veim demà nin!

2. M'has de passar el link de sa teva pàgina de garminconnect! T'he de copiar qualque entreno mem!!

3. Pep jo vaig venir dissabte i no em vaig ni adonar de tot el que passava davant. Me venia just aguantar roda je je je!!!! esper que a poc a poc pugui un dia intentar de fer una escapadeta encara que sigui petita je je je... Salut i força