dissabte, 15 de gener del 2011

MATÍ DE PRO, HORABAIXA DE AFI

Ido si, avui dematí envoltat de profesionals i s'horabaixa d'aficionats.
Avui dematí he sortit davers les vuit i mitja direcció ctra. Cala Pi per topar-me amb sa Grupeta, com es costum  de cada dissabte. He decidit posar plat petit per no carregar ses cames pensant amb s'horabaixa, he notat que ses cames anaven molt be, segurament degut a n'es descans de tren inferior d'ahir, ja que ahir només vaig anar a nedar. Quan he arribat a sa ctra. de Cala Pi, una indigestió o (virus) que em persegueix fa dues setmanes, m'ha obligat a fer una aturada express, jejejej, moment a n'es qual he vist passar en Xisco P. que també sortia a camí a Sa Grupeta. Una vegada solventat es problema fisiològic, em tornat emprende sa marxa, poc temps després em vist un gran, però gran ehhh!!!! grup de ciclistes que venien, eren élls, però jo en el temps que fa que vaig amb Sa Grupeta, ni quan es junten es grup A i B som tants, a resultat que eren Sa Grupeta més als Historics, joer deviem ser aprop de 60 o més. He començat a veure cares conegudes, Toni Colom, david Muntaner, Un altre de sa selecció, Tomeu Quetclas, etc. imaginau-vos quants de galls a un mateix galliner!!!!Em anat direcció Campos, Camí de Sa Carrotja, ctra. Cas Concos - Felanitx, i cap amunt, a n'es Castell de Santueri, clar, es galls havein de medir ses forces, però a més d'un es comptes l'hi an sortit errats, es GRAN TONI BON, "nuestro BOSS" als hi ha donat una lliçó, si si, a tots i cada un d'ells, inclòs a n'en Toni Colom!!!. Llavors direcció Felanitx, Porreres, aquí jo m'he despedit i he girat cap a Campos. Es dematí quan he sortit tenia previst fer dues horetes més o manco, sense forçar demés, dins es pilot i tira tira, un cop arribat a casa an estat dues horetes i mitja més o manco, això si, però 86 km, de sa mitja ni en vull xerrar. Llavors quatre estirements i dutxa.
He dinat prestet, sa duatló d'avui era a Son Servera a les 15:30 i no podia bedar de demés, he preparar ses coses i he partit cap allà.
He de reconeixer, i no em cauen als anells de dir-ho, que avui tenia previst fer podi, per moltes questions, d'entre altres, avui hi havia sa famosa LLego a Sa Pobla i per tant faltaven bastant de rivals amb categoria, però com deia, no sempre surten es comptes com un espera....
Sa cursa a començat bé, notava bones sensacions, només de sortida en Guillem Martí duia un ritme a n'es qual jo no podia seguir-lo, a n'es altres si que als duia bastant controlats, he acabat es primer sector en 5è posició dels individuals, transició ràpida i sortida cap el circuit de BTT, just a n'es començament he avançat es 3 classificat, jo rodava be, a sa segona volta a estat sa clau de tot, just quan he anat a avançar un doblat, s'ha posat nerviós a frenat en sec i s'aturat en mig, jo no he tingut temps de frenar i el m'he menjat, a a estat on un grupet de tres, que d'entre als quals hi havia en Miquel Capó, gent des món de sa montanbike, m'han avançat, jo m'he axecat tot d'una, però amb la mala sort que en sa caiguda m'ha sortit sa cadena, un cop solventat es handicap, m'ha estat impossible agafar-los, i a la penúltima volta a un altre caiguda, aquest cop jo tot sol, m'ha adelantat un altre que tampoc he aconseguit aferrar-mi, també dir, i no es excusa, que quan intentava espitjar més del compte, ses cames "Don Tirones" em deia, posa't tranquil o no acabaras, darrera volta tot sol, transició, i a correr, es ritme boníssim, de fet, aquí s'ha produït, s'anècdote de sa cursa per mí, jo feia sa primera volta quan he agafat es tercer classificat, éll anava cascat, m'ha mirat i em diu; tú eres individual no????
jo; si si, però tranquilo, tú vas por la segunda vuelta i jo por la primera
ell; joer, me habias acojonado con este ritmo, menos mal que te queda una
jo; jjejejeje
De fet un cop mirada sa classificació, he fet el 3 er millor temps en el segon sector de la cursa a peu, crec que això vol dir moltes coses...
A n'es final 7 è classificat, em quet amb lo positiu, 3 er millor temps a n'es darrer sector i em que a ses dues caigudes no m'he fet pràcticament res.
Total des dia d'avui; 86 de bici es dematí, i 7è a sa duatló de s'horabaixa.

D'aquí també vull donar l'enhorabona a n'en Jaume Cirer i a n'en Jaume Mas (bistiferra) gran gran cursa per tots dos, també he tingut s'orgull de conèixer personalment altres foreros, cunyot, franmapa, etc.

                                              aquí es moment que avanç a n'es 3 er classificat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada