dissabte, 29 de gener del 2011

GRUPETA

Dissabte, seguint amb sa rutina de sempre he sortit amb Sa Grupeta.
Avui també amb sa companyia d'en Migue que ha estat es seu primer dia amb sos de S'Arenal, segur que repetirà.
Sa ruta de era: S'Arenal, Cap Blanc, S'Estanyol, Ses Salines, Llombars, Santanyí, Campos, Porreres, Llucmajor, S'Arenal.
Quan em sortit de casa davers les 9 menys quart en Migue i en Bernat Me. pareixia que es dia acompanyava, un poc de fret i poca cosa més, però quan em agafat sa ctra. des Presos un núvol ens a fet sa punyeta.
Ja a sa ctra. de Cala Pi ens em topat amb Sa Grupeta, hi havia en Cerdà i dos més escapats, però en Toni Bon que anava tirant des pilot, a foradat, per tant, atura obligatòria per canviar sa camara. Al cap de pocs minuts em tornat partit, en Toni Bon s'encarregat de tornar a rellançar es ritme. Es vent bufava a favor, això feia que rodasim ràpid entrant a relleus quasi tots. sa brusca que a nosaltres ens a agafat a sa ctra. des Presos, a S'estanyol i, enrte Sa Ràpita i Campos a estat una bona aigua, sa calçada estava tota plena d'aigua, em quedat ben xops. Cap a Ses Salines, en Joan Ross. (Es Bombero) era es que marcava es ritme quasi tot el temps llevat que a n'es darrer tram en Toni Bon l'ha rellavat, arribant a n'es poble, en Sampol a fet gala des seu sprint. Llavors direcció Llombars i Santanyí, aquí ha començat a haver-hi estirades, En Marín i en Cerdà (per cert, dir que aquests dos, en Cerdà i en Marín varen a ser es guanyadors de s'etapa de Montuïri des Pla de Mallorca 2010, en Cerdà a n'es Pla Petit i en Marín a n'es Pla Gran) en David Dols i, altres...també feien estirar es coll a més d'un. Un cop arribats a Santanyí hi hagut una mica de treva fins a Campos. Direcció a Porreres i tothom guardant-se per es Monjos, es primer en fer un canvi de ritme un jove que no conec, darrera d'ell n'Andreu, el Niño, en David i jo, em anat agafant metres i, entrant tots a relleus fins que ja em perdut de vista es pilot, arribem així fins a sa rotonda de ses flors de Porreres i cap a Llucmajor, aquíiiiiiiii es vent bufava en força, però de cara, es primer en marcar ritme en David, es vent era considerable, es desgat des que marcava es ritme era important, fent així que un grup perseguidor comandat per en Bon ens anas retallant metres, però la distància que portavem era suficient per arribar a n'es poble, però a falta d'uns 3 km més o manco, aquest jove que no conec a foradat, i per tant em donat s'escapada per acabada. Un cop a Llucmajor m'he despedit i he voltat pes Camí de Son Marrano, ja n'hi hagut prou, es ritme a estat més que acceptable i això a fet que pensant en demà decidís partir cap a cases.
En total 103 km, es ritmeee, millor no dir-ho :-).

Demà cap Artà a veure com surt. Serà una cursa d'anar vius!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada