dijous, 16 de desembre del 2010

ENTRENAMENT

Ahir, res de res, no anem!!!!
Avui he decidit sortir a correr a veure que tal, en principi em trobava benet, un poc de moc, tosina, tot normal per estar sortiguent (això esper) d'un costipat, ses cames a mesura que anaven pasant es km em costava cada vegada una mica més, segurament serà degut a la inactivitat d'aquests darrers dies, per què jo soc dels que pense que quan estic dos dies sense entrenar ja perdut un mes d'entrenament, sé que no és així, però jo si que som així, i que hi ferem????. Quan he arribat a casa m'he posat a tosir que quasi he tret als alveols pulmonars per la boca, joeeer, no em podia aturar, supós que normal. Demà ja vorem si hauré afagit el costipat o no.
En total es garmin ha marcat 14,57 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada